شیوه‌نامه بیمه تکمیلی فرهنگیان ابلاغ شد.

به گزارش ریال نیوز، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در راستای صرف و صلاح بیمه شدگان فرهنگی، تفاهم‌نامه بیمه تکمیلی را با شرکت آتیه سازان منعقد و جهت اجرا در قالب دو طرح «الف» و «ب» به استان‌ها ارسال کرد.

در طرح الف، بیمه تکمیلی درمان به روش «بیمه گری» و در طرح ب، بیمه تکمیلی به روش «صندوق درمان» انجام می شود، لذا فرهنگیان باید جهت انتخاب یکی از دو طرح مذکور، تا 20 دی ماه به ادارات تعاون محل خدمت خود مراجعه کنند.

حق بیمه ماهیانه در طرح «الف» برای هر نفر از کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی 750000 ریال و در طرح «ب» 450000 ریال است که تماما از حقوق کارمندان کسر می‌شود؛ ضروری است، فرهنگیان متقاضی صرفا به همراه همسر و تمامی فرزندان خود تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند.

در این ابلاغ آمده است: فرهنگیان متقاضی جهت بیمه خود، همسر و تمام فرزندان تحت تکفل حداکثر تا تاریخ ۲۰ دی ۹۸ فرصت دارند با مراجعه به کارشناسی تعاون و امور رفاهی ادارات آموزش و پرورش محل خدمت خود با تکمیل فرم مربوطه نسبت به انتخاب یکی از طرح‌های «الف» یا «ب» اقدام کنند. بیمه شدگانی که به هر دلیل متقاضی انصراف از پوشش بیمه تکمیلی هستند تا تاریخ ۲۰ دی ۹۸ فرصت دارند جهت تکمیل فرم انصراف به ادارات تعاون محل خدمت مراجعه و ادارات موظف به دریافت و همچنین ابطال عضویت این بیمه شدگان هستند. در غیر این صورت انصراف این افراد پذیرفته نشده و حق بیمه تکمیلی از حقوق نامبردگان کسر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا