صندوق ذخیره بسیجیان با بنیاد برکت تفاهم‌نامه همکاری بست

ریال نیوز : صندوق ذخیره بسیجیان و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی در مناطق کمتر برخوردار تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ریال نیوز، صندوق ذخیره بسیجیان و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی در مناطق کمتر برخوردار باحضور محمد ترکمانه مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرای فرمان امام، احمد اسفندیاری مدیر عامل صندوق ذخیره بسیجیان و جمعی از مدیران ارشد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در ابتدای این مراسم احمد اسفندیاری با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز شهادت سردار عزیز اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت؛ به راستی شهید سلیمانی راه بسیجی بودن و بسیجی ماندن  را به ما آموخت، خلوص، تعهد، وجدان کاری و صلابت این قشر امروز نه در ایران که در کشورهای مختلف جلوه‌گر شده و عمق نگاه استراتژیک امام خمینی (ره) در مقابله با جهانخواران، استعمار و استبداد را برای ما روشن ساخته است.

وی با بیان‌این که تمام دغدغه صندوق در کنار ماموریت اصلی که خدمت به بسیجیان عزیز می باشد، بحث محرومیت‌زدایی، اشتغال زایی در مناطق محروم بوده است، اظهار داشت؛ امروز بحث اشتغال زایی در ایران اسلامی با جدیدت پیگیری می شود و همه دست در دست هم نهاده ایم بیکاری ریشه کن شود و امیدوارم این سند همکاری سکویی برای ایجاد همکاریهای بیشتر در سایر موضوعات بین صندوق و بنیاد برکت باشد.

مدیر عامل صندوق ذخیره بسیجیان امضای این تفاهم نامه را موجب برکت دانست و عنوان کرد؛ اکنون با امضای این تفاهم نامه با کمک بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  در مرحله اول 1500 طرح اشتغالزایی با ارزش بیش از هزار میلیارد ریال در دستور کار قرار خواهد گرفت و ما وارد مرحله ای جدیدی از خدمت به مردم عزیز در مناطق محروم و کمتر برخوردار خواهیم شد.

در ادامه این جلسه محمد ترکمانه ضمن عرض خیر مقدم به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق ذخیره بسیجیان اظهار داشت؛ افتخار مجموعه ما این است که همه بسیجی هستیم و این برای ما یک افتخار و البته یک مسئولیت سنگین در قبال مردم عزیز است.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان مشکلات مربوط به حاشیه نشینی و مهاجرت معکوس از روستا ها به شهر های پرجمعیت گفت؛ یکی از بزرگترین مشکلات جامعه ما نبود اشتغال در روستاها و مناطق محروم است که به دنبال آن حاشیه نشینی و مهاجرت به شهرها را  در بر دارد، انشالله با امضای این تفاهم نامه و همکاری  با صندوق ذخیره بسیجیان، بتوانیم گامی برای حل کردن  مشکلات بسیاری از هموطنان عزیز در روستا ها و مناطق محروم برداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا