فراخوان دعوت به هفتمین رویداد بزرگ فناوری های مالی ایران

ریال نیوز : در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران، مدیران و فعالان صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری های مالی منتظر حضور و دیدار شما هستند.

با توجه به استقبال و پیش بینی حضور بیش از 1000 نفر از فعالان و صاحبنظران صنایع بانکداری، بیمه، بورس، پرداخت الکترونیک و فناوری های نوین مالی در هفتمین تراکنش ایران، که 21  و 22 دی‌ماه  در مجموعه‌ای از امکانات فاخر هتل لاله و مرکز آفرینش‌های کانون برگزار می‌شود، به منظور معرفی محصولات، خدمات و ایده خود، می توانید در این رویداد و همنشینی بزرگ فناورانه شرکت کنید.

به گزارش  ریال نیوز، از آنجایی که در این نمایشگاه نشست‌ها، میزگردها، دوره تخصصی بانکداری نوین، کارگاه‌های معرفی محصول، جشنواره نوآوری و استارتاپی، تبلیغات محیطی به‌صورت حضوری، گفتگوهای B2B و B2G و پخش‌زنده از تلویزیون‌های اینترنتی، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی  خواهد بود؛ پیش‌بینی می‌شود؛ هزاران نفر به‌صورت حضوری و بیش از 100 هزار نفر در قالب آنلاین، بازدیدکننده تراکنش هفتم باشند؛ و علاوه بر بانک ها، پرداخت یارها، pspها و 130 تیم استارتاپی حاضر در این رویداد می توانند؛ آخرین دستاوردهای خود را به طور گسترده برای مخاطبان و سرمایه گذاران معرفی کنند.

یکی دیگر از مزیت های این نمایشگاه حضور بیش از 90 نفر مدیر و متخصص در نشست‌ها و میزگردهای است که دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را با همه اضلاع اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در میان خواهند گذاشت.

قابل ذکر است؛ از آنجائی‌که بخش اعظم ظرفیت‌های این رویداد توسط برندهای فعال حوزه فناوری‌های مالی رزرو شده  و  برای حضورتان، تاکنون اقدامی از سوی شما و یا ارگان مربوطه اقدامی صورت نگرفته است، می توانی حداکثر تا آخر آذرماه نحوه مشارکت خود را نهایی کنید زیرا برای ثبت نام و بازدید از نمایشگاه نیز تا 10 دی‌ماه همچنان امکان ثبت‌نام از طریق سایت یا ارسال لیست افراد با نامه رسمی وجود داشته و فراهم شده است.

پیش‌بینی می‌شود؛ هزاران نفر به‌صورت حضوری و بیش از 100 هزار نفر در قالب آنلاین، بازدیدکننده تراکنش هفتم باشند

یادآور می شود؛ امسال برای اولین بار تبلیغات محیطی متنوعی در محدوده برگزاری رویداد فراهم شده که برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو مکان تبلیغاتی کد QR زیر را اسکن کنید.

البته علاقمندان به موضوعات فناوری های مالی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.itefaba.com مراجعه کرده یا با مرکزفابا تماس گرفته گیرند. ( 43347-021 داخلی‌های 304 و 305 و شماره همراه 09209501929)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا