فروش نقدی هایما s5 و s7 با قرعه‌کشی

ریال نیوز : گروه صنعتی ایران‌خودرو، در حالی که سه مرحله قبلی فروش محصولات هایما را در قالب طرح فروش بدون محدودیت قرعه‌کشی اجرا کرده بود، این بار در راستای اجرای طرح‌های فروش خود به صورت هفتگی، از امروز (سه‌شنبه ۲۱ دی ماه) طبق روال به مدت سه روز فروش فوق‌العاده دو محصول هایما S5 (با گیربکس شش سرعته اتوماتیک) و هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک را برای فروش عرضه می‌کند که مشتریان نیز به طریق قرعه‌کشی مشخص خواهند شد.

به گزارش ریال نیوز، گروه صنعتی ایران‌خودرو تاکنون طی سال جاری، در سه مرحله اقدام به فروش فوق‌العاده محصولات هایما کرد که در هر سه، محدودیت تعیین مشتریان با شیوه قرعه‌کشی وجود نداشت و فروش تا زمان تکمیل ظرفیت صورت می‌گرفت؛ اما حال در طرح فروش محصولات این گروه خودروسازی در روزهای سه‌شنبه (سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی) که در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در تنظیم بازار خودرو، اجرا می‌شود، این هفته طرح فروش فوق‌العاده محصولات خانواده هایما با موعد تحویل سه ماهه به شیوه قرعه‌کشی را به اجرا می‌گذارد.

در این مرحله از فروش محصولات هایما، همچون سومین طرح فروش نقدی (بدون قرعه‌کشی) که حدودا نیمه آذر ماه (۱۷ آذرماه) برگزار شد، مجدد دو محصول هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک و هایما S۵ مجهز به گیربکس اتوماتیک شش سرعته عرضه شده است. تنها تفاوت موضوع در اینجاست که در این مرحله، مشتریان نهایی از میان ثبت‌نام‌کنندگان به روش قرعه‌کشی در شنبه هفته آینده (۲۵ دی ماه) در حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو مشخص خواهند شد.

همانطور که اشاره شد، در این طرح که بیست و نهمین طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو است، دو محصول هایما S5 مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک جدید با قیمت ۵۹۵ میلیون تومان و هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک با ارزش ۶۷۵ میلیون تومان عرضه شده است. طبق روال طرح‌های فروش‌ فوق‌العاده موعد تحویل خودروها سه ماهه و قیمت خودروها قطعی است اما چنانچه افزایش قیمتی در هزینه‌ها و الزامات قانونی ایجاد شود، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند از امروز (سه‌شنبه/ ۲۱ دی ماه) تا پایان روز پنجشنبه/ ۲۳ دی ماه) نسبت به ثبت‌نام اولیه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

شایان ذکر است باتوجه به این که دراین مرحله از فروش محصولات هایما، مشتریان نهایی به طریق قرعه‌کشی مشخص می‌شوند، محدودیت‌های فروش همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، ممنوعیت انتقال امتیاز به شخص ثالث، ممنوعیت ثبت‌نام برای افراد حقوقی، صحت شماره تماس اعلامی، آدرس، کدپستی و… وجود داشته و اعمال خواهد شد. ضمن این که دیگر مشتریان برای ثبت‌نام اولیه هیچ وجهی واریز نخواهند کرد.

اما محدودیت‌هایی همچون نداشتن پلاک انتظامی فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهینامه معتبر و حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا در شرایط این طرح دیده نمی‌شود؛ تنها شرکت‌کنندگان در طرح‌های قبلی فروش بدون قرعه‌کشی محصولات خانواده هایما، امکان ثبت‌نام در این طرح را ندارند.

فروش نقدی هایما S5 و S7 البته با قرعه‌کشی

کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشده اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ثبت‌نام کنند.

طرح قبلی (بیست و هشتمین مرحله طرح فروش فوق‌العاده) سه محصول راناپلاس سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه شده بود که قرعه‌کشی آن شنبه هفته جاری (۱۸ دی ماه) با مشارکت سه میلیون و ۷۹۹ هزار و ۱۸۲ نفر برای ۷۰۰۰ دستگاه خودرو با شانس ۱ به ۵۱۲ برگزار شد. براساس آن ۷۹۵ هزار و ۶۱۳ نفر برای خودرو راناپلاس پانوراما با ظرفیت ۱۰۰۰ دستگاه، ۴۸۸ هزار و ۲۲۲ نفر برای دناپلاس توربو اتوماتیک با ظرفیت ۴۰۰۰ دستگاه و دو میلیون و ۵۱۵ هزار و ۳۴۷ نفر برای خودرو پژو ٢٠٧ دستی پانوراما با ظرفیت ۲۰۰۰ دستگاه شرکت کرده بودند. شانس برنده شدن خودرو راناپلاس پانوراما یک به ۷۹۵، دناپلاس توربو اتوماتیک یک به ۱۲۲ و پژو ۲۰۷ پانوراما دستی یک به ۱۲۵۷ نفر بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + شش =

دکمه بازگشت به بالا