«اقتصادسبز» 13 ساله شد

ریال نیوز : یکصد و چهل ‌و دومین شماره نشریه «اقتصادسبز» ویژه اردیبهشت‌ماه منتشر شد .

به گزارش ریال نیوز ، با انتشار یکصد و چهل ‌و دومین شماره، نشریه «اقتصادسبز» ویژه اردیبهشت‌ماه این مجله 13 ساله شد.

«وزیر جهادکشاورزی وزیر تنظیم بازار نیست» عنوان سرمقاله این شماره نشریه است که در آن سردبیر به تحلیل آخرین وضعیت مدیریت وزارت جهادکشاورزی پرداخته و به تغییر 5 سرپرست و وزیر در طول 3 سال گذشته خرده گرفته شده که در نهایت باعث بی‌ثباتی مدیریت در بخش‌ کشاورزی شده است.
«سیب‌زمینی کاری در کاخ گلستان کاری از میرزا ملکم خان» عنوان گزارش اصلی این شماره و کاری از گروه گزارش اقتصادسبز و به قلم توانای یحیی امیری است که به نقش مهم سیب‌زمینی در ادوار گذشته پرداخته است.
بررسی راهکارهای تحقق شعار سال با تیتر «آیا زور تولید به مهار تورم می‌رسد» عنوان گزارش دیگر این شماره است که در آن مریم حق‌بیان مدیر تحریریه نشریه راهکارهای تحقق شعار سال را مورد تحلیل قرار داده است.
گفت‌وگو با دکتر پرویز جهانگیری با تیتر «اگر دولت دخالت نکند؛ تورم مهارشدنی است»، رب گوجه‌ ایرانی؛ چاشنی غذای 56 کشور جهان، جدیدترین پیش‌بینی‌ها از کشاورزی ایران، گزارشی از بررسی پرونده فساد واردات چای با تیتر «از کوتاهی وزیر وقت جهادکشاورزی تا ظهور ناپدری در صنعت چای، تغذیه صحیح در دیابتی‌ها به قلم نوشین جمشیدی رژیم درمانگر و کارشناس تغذیه و گزارشی با عنوان «گندمکاران به‌دنبال نرخ واقعی گندم» نوشته مهسا سمایی از جمله مهمترین مطالب این شماره «اقتصادسبز» به‌شمار می‌رود.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم نشریه «اقتصادسبز» می‌توانند با شماره 66560681 تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا