قتل کارمند بانک سپه در چابهار

ریال نیوز : طبق گفته ابراهیم کوچک‌زایی، فرمانده انتظامی شهرستان چابهار، عاملان شهادت نگهبان بانک سپه این شهرستان در کمتر از یک هفته دستگیر شدند.

به گزارش ریال نیوز ، ابراهیم کوچک زایی ، فرمانده انتظامی شهرستان چابهار اظهار کرد: در تاریخ سوم شهریور ماه سال جاری در پی شهادت مظلومانه همکار بازنشسته فراجا احمد وحیدی پویا نگهبان بانک سپه در شهرستان چابهار که هنگام ورد به بانک با تیراندازی اشرار مسلح به شهادت رسیده بود، مراتب شناسایی و دستگیری متهمان متواری و عوامل اصلی دخیل در شهادت محافظ بانک به‌طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با رصد دقیق اطلاعاتی ماموران انتظامی، متهمان در کمترین زمان شناسایی و با توجه به متواری و مجهول المکان بودن آنها تلاش پلیس برای دستگیری عاملان این جنایت ادامه یافت.

فرمانده انتظامی چابهار تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به این پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود به سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهمان مذکور در شهرستان چابهار دست یافتند و در نهایت با تلاش مأموران پلیس شهرستان چابهار و پس از انجام اقدامات تخصصی پلیسی، مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و در دو عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر دونفر دستگیر شدند.

کوچک زایی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و 25 تیر جنگی و یک قبضه سلاح کلاشینکف با یک تیغه خشاب و 18 فشنگ جنگی کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده در به شهادت رساندن مامور محافظ بانک و معرفی آنها به مراجع قضایی، بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطع با اشرار و اخلالگران امنیت عمومی تأکید کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا