قزوین صاحب اولین شهرک انرژی کشور می‌شود

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: با پیگیری مجموعه مدیریتی استان اولین شهرک انرژی کشور در استان قزوین راه اندازی خواهد شد که یک ظرفیت قابل توجه برای تولید انرژی و اشتغال برای استان و کشور است.

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین با اشاره به راه اندازی گمرک در شهرک چرم‌سازی اظهار داشت: فرآورده های تولیدی چرم‌سازی که عمدتا پالایشی هستند برای انجام خدمات گمرکی به قزوین می آمدند که همین موضوع باعث بروز مشکلاتی شده بود و با راه اندازی گمرک در شهرک چرم‌سازی، محموله ها دیگر رفت و آمد نمی کند.

وی با اشاره به همت مجموعه مدیریتی استان برای برطرف شدن مشکلات اراضی عظیمیه افزود: در این زمینه مصوبه‌های کشوری هم گرفته شده و اگر همکاری لازم انجام شود به طور قطع مشکلات این اراضی هم مانند اراضی اندیشه برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به برخی از تصمیمات مجموعه مدیریتی استان در راستای پیشرفت و تعالی افزود: با پیگیری مجموعه مدیریتی استان اولین شهرک انرژی کشور در استان قزوین راه اندازی خواهد شد که یک ظرفیت قابل توجه برای تولید انرژی و اشتغال برای استان و کشور است و به صورت رسمی عملیات آن آغاز خواهد شد.

اعلایی گفت: با توجه به پیگیری مسئولان مشکلات نصرت آباد و سیردان هم برطرف می‌شود که امیدواریم مورد رضایت مردم این دو منطقه قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا