قشم برای گردشگران تابستانی ۸۰ درصد تخفیف گذاشت

ریال نیوز : رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جشنواره تابستانی قشم باهدف افزایش ورود گردشگران، ارتقای رونق اقتصادی اماکن اقامتی، بازارها و مجتمع‌های تجاری و حضور علاقه‌مندان حوزه گردشگری جزیره از تاریخ 18 تا 31 تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی بیان کرد: این جشنواره با حمایت و سیاست‌گذاری منطقه آزاد قشم و با همکاری فعالان اقتصادی، مجتمع‌های اقامتی و تجاری جزیره اجرایی خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت تبلیغات برای معرفی ظرفیت‌های موجود در جزیره قشم، ادامه داد: برگزاری هرچه بهتر جشنواره تابستانی با استفاده از توان و ظرفیت‌های بخش اقتصادی، به معرفی بهتر نشان (Brand) قشم کمک می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه افزود: در مدت برپایی این جشنواره و در بخش خدمات گردشگری به مسافران، تا 80 درصد و در خرید از بازارها و مجتمع‌های تجاری، تا 30 درصد تخفیف داده می‌شود.

به گفته فتح الهی؛ همچنین گردشگران در ایام برگزاری جشنواره تابستانی قشم می‌توانند برای استفاده از خدمات مجتمع‌های اقامتی و هتل‌های جزیره از تخفیف‌های تا 80 درصدی برخوردار شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در جشنواره تابستانی قشم، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال قرار است شرکت‌کنندگان درازای خرید در دو نوبت قرعه‌کشی مربوط به مجتمع‌های تجاری و جشنواره تابستانی شرکت داده شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مفرحی از قبیل جُنگ‌های شادی، رالی خانواده، نمایشگاه غذاهای محلی، موسیقی محلی و آیین‌های بومی و… نیز بخش دیگری از برنامه‌های جشنواره تابستانی قشم است.

فتح الهی در پایان خاطرنشان کرد: با افزایش فعالیت و تقویت بخش خصوصی، به دنبال آن هستیم که برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و هنری مفرحی نیز برای ماه‌های آینده و در ایام برگزاری جام جهانی 2022 قطر برای گردشگران در جزیره قشم اجرایی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا