قول وزیر راه برای حذف دلالان از حوزه مصالح ساختمانی

ریال نیوز : وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش ما بر این است که فروش و عرضه مصالح ساختمانی برای ساخت مسکن از طریق دلالی نباشد و خرید به صورت مستقیم از طریق کارخانه صورت گیرد.

به گزارش ریال نیوز، رستم قاسمی صبح جمعه که همراه رئیس جمهور به خراسان‌جنوبی سفر کرده است، در جمع مردم شهرستان طبس و در پاسخ به سوالات آنان اظهار کرد: امیدواریم با ساخت یک میلیون مسکن دغدغه‌های مردم در این زمینه رفع شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در شهر طبس ۲ قطعه جدید برای الحاق به شهر تعیین شده، گفت: در مورد اینکه برخی مردم می‌گویند تعدادی از شرکت‌ها در وسط شهر طبس زمین‌های خوبی را گرفتند را پیگیری کرده و چرایی آن را بررسی می‌کنیم.

قاسمی با اشاره به اینکه در طبس مشکل زمین نداریم، افزود: به دنبال الحاق قطعات دیگری برای شهر طبس نیز هستیم.

وی با تأکید بر این که تلاش ما بر این است که فروش و عرضه مصالح ساختمانی از طریق دلالی نباشد و خرید به صورت مستقیم از طریق کارخانه صورت گیرد، گفت: با خرید مستقیم مصالح از کارخانه قیمت مسکن برای مردم کاهش می‌یابد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که برای سرعت گرفتن کارها در بخش مسکن ساخت برخی واحدها را خود مردم و برخی را بنیاد مسکن بر عهده می‌گیرد، افزود: با قانون جدید جهش و رونق مسکن وام و کمک‌های خوبی به مردم در حوزه مسکن ارائه خواهد شد.

قاسمی گفت: خواست و اولویت و نگاه ما این است که مردم و شهروندان دغدغه در خصوص مسکن خود نداشته باشند.

وی افزود: برخی از درخواست‌های مردم در این جمع چون واکسن کارگران معادن در حوزه اختیارات و وظایف من نیست اما حتماً به مدیران متولی در دولت برای پیگیری منتقل خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا