مدیر شعب بانک مهر ایران در سمنان معرفی شد

ریال نیوز : با حکم دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «شهریار سکوتی» معاون پیشین شعب بانک در استان سمنان به‌عنوان مدیر شعب این استان منصوب شد.

 

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مراسم معارفه «شهریار سکوتی» مدیر جدید شعب استان سمنان و تکریم «ایمان صمدی» مدیر سابق شعب این استان با حضور «یوسف نجدی» مدیر امور استان‌ها، دکتر «احمدرضا کریمی» مشاور مدیرعامل و دکتر «احسان غلامی» رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد.

در این جلسه کریمی مشاور مدیرعامل و غلامی رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هر کدام به‌صورت جداگانه با روشن کردن بخشی از برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مدیرعامل و هیأت مدیره بانک، همبستگی و همراهی همه پرسنل را در دستیابی به چشم‌اندازهای مورد نظر، امری ضروری خواندند و ضمن آرزوی توفیق برای سکوتی، از خدمات صمدی تقدیر کردند.

مدیر امور استان‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در سخنانش از تلاش مجاهدگونه کارکنان بانک در چند سال اخیر به‌خصوص سال‌های اپیدمی کرونا صمیمانه قدردانی کرد و با اشاره به اعتماد مدیرعامل و هیأت مدیره بانک به جوانان در سپردن پست‌های کلیدی، بابت انتصاب ایمان صمدی به سمت مدیر شعب استان آذربایجان شرقی و انتصاب شهریار سکوتی به سمت مدیر شعب استان سمنان، به آن‌ها تبریک گفت. نجدی همچنین حکم مدیرعامل بانک برای انتصاب سکوتی را قرائت و به وی اعطا کرد.

در این جلسه همچنین صمدی رشد قابل توجه منابع، ارتقای سرانه استان به بالاتر از میانگین کشوری، بهینه‌سازی شعب و ساختمان‌ها و گردش شغلی انجام شده در استان را از اهم اقدامات دوره مدیریت خود برشمرد و از همراهی پرسنل استان در تحقق این برنامه‌ها قدردانی کرد.

وی همچنین از همراهی مؤثر و مسئولانه شهریار سکوتی در این مدت تقدیر کرد و انتصاب شایسته وی را به‌عنوان مدیر جدید استان سمنان تبریک گفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا