نخستین جشنواره فرهنگی هنری “مهر ایران ” فراخوان داد

ریال نیوز : مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران روز سه‌شنبه ۸ شهریور ماه در نشست خبری هفته دولت میزبان خبرنگاران این حوزه بود و با رونمایی از پوستر و اعلان فراخوان نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری قرض‌الحسنه «مهر ایران» رسماً از همه مخاطبان این رویداد برای شرکت در آن دعوت به عمل آورد.

 

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «شمسی‌نژاد» اعلام کرد این بانک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، تکریم و تجلیل از میراث فرهنگی و ادبی و دستاوردهای پژوهشگران و نوآوران، هم‌افزایی ظرفیت‌های رسانه‌ای و هنری، فراهم آوردن زمینه رقابت در راستای ارتقای سطح کیفی و محتوایی آثار رسانه‌ای و هنری در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و همچنین خلق ایده‌های نوین در راستای خدمت‌رسانی به مردم، نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری قرض‌الحسنه «مهر ایران» را در سه بخش رسانه، فرهنگی-هنری، پژوهش و نوآوری برگزار می‌کند و اصحاب رسانه، فرهنگ، هنرمندان و پژوهشگران می‌توانند آثار و دستاوردهای خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

برخی از اهداف این جشنواره عبارت است از ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و اصحاب فرهنگ و هنر، حمایت مادی و معنوی از هنرمندان و اصحاب رسانه مروج فرهنگ قرض‌الحسنه و بسترسازی برای ایجاد شبکه فعالان هنر و رسانه در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه.

در بخشی از موضوعات و محورهای جشنواره نیز مواردی چون قرض‌الحسنه در آیینه قرآن و عترت، قرض‌الحسنه، ازدواج آسان و فرزندآوری، قرض‌الحسنه، تولید و اشتغال پایدار، قرض‌الحسنه، توسعه‌ علم و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و دیگر عناوین آورده شده است.

بر اساس زمانبندی فراخوان جشنواره ملی فرهنگی هنری قرض‌الحسنه مهر ایران فرصت ارسال آثار تا ۷ آذرماه سال جاری بوده و مراسم اختتامیه آن نیز در ۱۴ اسفند ماه همزمان با روز ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه با حضور چهره‌های فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بزرگ‌ترین و نخستین بانک تخصصی قرض‌الحسنه در ایران است. علاقه‌مندان می‌توانند متن فراخوان این جشنواره را در وب‌سایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نشانی https://qmb.ir/Festival مشاهده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا