نه به جنگ و تحریم ایران

به گزارش ریال نیوز  به نقل از یورونیوز، گروهی از معترضان به سیاست‌های جنگ‌طلبانه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، با در دست داشتن پلاکاردهایی روبروی هتل بین‌المللی وی در شهر واشنگتن، دست به اعتراض زدند.

این در حالی است که ترامپ به همراه اعضای خانواده‌اش برای حضور در مراسم افتتاح هتل بین‌المللی‌اش در شهر واشنگتن حاضر شده بود.

در تظاهرات ضد ترامپ، افراد پلاکاردهایی به دست داشتند که هم به نقد سیاست‌های دولت او در کنترل ویروس کرونا پرداخته بود و هم نسبت به سیاست‌های او در قبال ایران انتقادهایی مطرح شده بود.

روی یکی از پلاکاردهای قرمز رنگ نوشته شده «ما ترور رهبران ایرانی توسط پنتاگون را محکوم کنیم».

روی پلاکارد دیگری نوشته شده «نه به جنگ و تحریم ایران».

در پلاکارد زرد رنگی هم چنین نوشته شده «از عراق خارج شوید» و روی پلاکارد سفیدی نیز با خطوط قرمز نوشته‌اند «با ایران جنگ نکنید».

کمی آن سوتر گروه دیگری از تظاهرکنندگان پلاستیک‌های مشکی‌رنگی را به شکل نمادین و به نشان جان‌های از دست رفته شهروندان آمریکایی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا روی زمین پهن کرده‌اند. آنها نیز به سیاست‌ها و البته «دروغ‌های» دونالد ترامپ اعتراض دارند. گروهی دیگر از معترضان نیز بر این باورند که دروغ‌های ترامپ به قیمت از دست رفتن جان شهروندان آمریکایی تمام شده است.

این در حالی است که ترامپ بارها تلاش کرده تا به بهانه‌های امنیتی، شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس ایران به دست تروریست‌های آمریکایی را توجیه کند. دیگر اعضای کابینه او از جمله مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا نیز بارها از این اقدام دفاع کرده‌اند. وقاحت آنها به حدی است که با نادیده گرفتن تلاش‌های سردار سلیمانی در مبارزه با داعش، اقدام خود را دستاوردی در عرصه مبارزه با تروریسم جا زده و با آن مانور انتخاباتی می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا