نیمی از ترافیک پستی متعلق به تهران است

به گزارش ریال نیوز، صبح 19 بهمن ماه 99 نشست خبری عبدالرضا جنتی عطایی با حضور اصحاب رسانه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سالن کنفرانس معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه جنتی ضمن تبریک به مناسبت ایام اله مبارک دهه فجر گفت : پست همواره در کنار مردم بوده و افتخار خدمت رسانی در دوران شیوع کرونا را بیش از پیش به هموطنان عزیز در کارنامه خود ثبت نموده  است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاران پرتلاش شرکت ملی پست بیان کرد: در برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب ، این امر برگ زرینی دیگر بر افتخارات شرکت ملی پست است و این رویداد فرصتی مناسب برای سازمان ها جهت برون سپاری و تعامل با پست خواهد بود.

 

وی در ادامه عنوان کرد: اولویت کاری ما افزایش بهره وری بر اساس ساختار فرآیندهای پستی است.

 

سرپرست پست استان تهران با اشاره به تشریح برنامه های کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدت گفت:  برنامه های مختلفی در دستور کار است که در راستای تحقق سیاست های شرکت خواهد بود. با در دستور کار قرار دادن  افزایش بهره وری بر اساس ساختار فرآیندهای پستی، خواستار نگاهی سیستمی و انگیزشی برای همکاران پست استان تهران هستیم.

 

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از عملیات پستی کشور توسط استان تهران انجام می شود خاطرنشان کرد:  برخی از مناطق پستی تهران از حیث وجود شهرستان ها، نقاط استراتژیکی برای این استان محسوب شده چراکه سهم بسزایی در انتقال و کسب درآمد را به خود اختصاص داده است.

 

جنتی در ادامه افزود : با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال تمام تلاش خود را در جهت توزیع موفق مرسولات پستی و خدمت رسانی به همشهریان به کار می گیریم.

 

سرپرست پست استان تهران در پایان خاطر نشان کرد : امیدواریم با آماده سازی زیرساخت های موجود شرایط به گونه ای مهیا گردد که بتوانیم ظرفیت جابه جایی مرسولات را در استان تهران گسترش دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا