همراه اول حامی رسمی فدراسیون ناشنوایان شد

ریال نیوز : با معرفی همراه اول به‌عنوان حامی رسمی فدراسیون ناشنوایان، کاروان اعزامی کشورمان به المپیک ناشنوایان ۲۰۲۲ با حمایت این اپراتور راهی برزیل می‌شود.

به گزارش ریال نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با معرفی همراه اول به‌عنوان حامی فدراسیون ناشنوایان در مراسم رسمی عصر امروز سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ در هتل المپیک، از ۹ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، کاروان تیم های ورزشی ناشنوایان کشورمان در بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان که در برزیل برگزار می شود، حضور می یابد.

در این دوره از مسابقات المپیک ناشنوایان که کاروان کشورمان با شعار «موفقیت در سکوت» و با نام «صدای ایران» حضور خواهد داشت، ورزشکاران مرد کشورمان در ۹ رشته «کشتی آزاد»، «کشتی فرنگی»، «تکواندو»، «کاراته»، «فوتبال»، «والیبال ساحلی»، «دو و میدانی»، «تیراندازی» و «جودو» و ورزشکاران زن در سه رشته «کاراته»، «تکواندو» و «تیراندازی» با رقیبان خود به رقابت می پردازند.

در بیست و چهارمین دوره مسابقات المپیک ناشنوایان که در شهر کاشیاس دوسول برزیل برگزار می شود، ورزشکارانی از ۱۶۰ کشور شرکت می کنند که در این دوره ورزشکاران کشورمان امید زیادی به کسب مدال دارند.

همراه اول به عنوان حامی اول ورزش ایران، هم اکنون علاوه بر تیم های ملی ناشنوایان، حامی رسمی تیم های ملی کشتی و والیبال کشورمان است.

مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان در حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیشکسوتان ورزش ضمن تقدیر و تشکر از توجهات ویژه ای که به این فدراسیون شده است، اظهار کرد: معرفی همراه اول به عنوان اسپانسر فدراسیون و کاروان ناشنوایان، بزرگترین لطفی بود که در حق ما شد؛ امیدوارم روزی که کار کاروان در برزیل به اتمام می رسد، جزو شش تیم برتر المپیک باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا