هوانیروز قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ نزاجا شد

ریال نیوز : رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی نزاجا به میزبانی سرپل ذهاب و قهرمانی تیم هوانیروز به پایان رسید.

سرگرد مجید نظر خانی دبیر هیات پاورلیفتینگ نزاجا در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری ریال نیوز اظهار داشت؛ مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی نزاجا با شرکت ۲۳۰ ورزشکار و به مدت چهار روز از تاریخ چهارم لغایت هشتم بهمن ماه به میزبانی استان کرمانشاه و در تیپ ۷۱ شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

نظرخانی افزود؛ در پایان این رقابت ها تیم هوانیروز نزاجا بر سکوی قهرمانی قرار گرفت و تیم تیپ ۷۱ سرپل ذهاب میزبان نیز به مقام دومی دست یافت. همچنین تیم های تیپ ۳۵ نیرو مخصوص و ۱۲۸ متحرک هجومی به صورت مشترک مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

دبیر هیات پاورلیفتینگ ارتش در ادامه تصریح کرد؛ سه نفر برتر هر وزن به اردو آماده سازی تیم پاورلیفتینگ نزاجا جهت حضور قدرتمند در رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافتند که پس از این اردو با تصمیم کادر فنی از هر وزن دو نفر در ترکیب تیم پاورلیفتینگ نزاجا جهت شرکت در رقابت های لیگ برتر قرار می‌گیرند.

سرگرد نظرخانی دبیر هیات پاورلیفتینگ نیروهای مسلح و مسئول برگزاری مسابقات در پایان ضمن خداقوت و خسته نباشید به ورزشکاران و مربیان حاضر در این رقابت‌‌ها، گفت؛ از فرماندهی و پرسنل زحمتکش تیپ ۷۱ به جهت برگزاری میزبانی شایسته این مسابقات تقدیر و تشکر میکنم و همچنین از حمایت و نگاه ویژه مدیرکل تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش سرهنگ چنگیز مسیب زاده به رشته پاورلیفتینگ نزاجا نهایت قدردانی و سپاس را دارم.

گفتنی است؛ تیم پاورلیفتینگ نزاجا از تیم های قدرتمند لیگ برتر باشگاه‌های ایران می‌باشد که سابقه نایب قهرمانی در لیگ برتر کشور و کسب مقام سوم باشگاه‌های جهان در سال ۱۴۰۰ و همچنین عنوان سوم مسابقات لیگ برتر پاورلیفتینگ در سال ۱۴۰۱ و مجوز حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان را نیز در کارنامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا