اولویت های سازمان اموال تملیکی تشریح شد

ریال نیوز : سرپرست سازمان اموال تملیکی: اولویت اول اموال تملیکی “هدایت، حمایت و نظارت” است.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، صبح امروز ابراهیم مولایی جم سرپرست این سازمان با علیرضا زمانی رئیس هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی پیرامون مسائل و مشکلات سازمان و در راستای دستور ویژه رئیس جمهور مبنی بر تعیین تکلیف اموال ظرف 3 ماه آینده دیدار و گفتگو کردند.

سرپرست سازمان اموال تملیکی با اشاره به شعار “هدایت، حمایت و نظارت” که دستور کار اصلی سازمان است، بیان داشت: شورای فروش برای ضرب الاجل تعیین تکلیف اموال تشکیل شده است تا به صورت هفتگی موانع و مشکلات را به خصوص در استان های هدف بررسی، احصا و مرتفع کند. همچنین تیم های جهادی متشکل از کارشناسان خبره به برخی استان ها اعزام شدند تا با تلاش مضاعف و همکاری کارکنان استانی تعیین تکلیف کالاهای تحت تملک را سرعت بخشند.

مولایی جم با تاکید بر ارتقاء سطح حقوق و مزایای کارکنان سازمان اظهار داشت: به منظور ارتقاء بهره وری و ایجاد نظام انگیزشی در میان کارکنان سود عملیاتی استان ها بر اساس وظایف حاکمیتی هر استان مبنای پرداخت ارائه خدمات رفاهی، اضافه کار و پاداش 3 ماهه خواهد بود.

وی با اشاره به نظام شایسته سالاری برای انتصاب مدیران تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی، پایش عملکرد مدیران در دستور کار قرار دارد و ارزشیابی صورت گرفته ملاک انتخاب مدیران کارآمد متخصص و متعهد برای سازمان خواهد بود.

عضو هیات مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: ضرورت دارد هر چه سریعتر جهت دستیابی به اهداف و تعالی سازمان، معاونت توسعه مدیریت و منابع برنامه شایسته ای پایه گذاری کند.

مولایی جم با اشاره به حمایت هیات عالی نظارت از برنامه های سازمان در جهت رفع موانع و تحقق اهداف یادآور شد: هیات عالی نظارت با دقت نظر و توصیه های داهیانه به عنوان بازوی کمکی سازمان همواره نقش پررنگی را ایفا کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا