والیبالیست های نزاجا شایستگی حضور در فینال را داشتند

ریال نیوز : سرمربی تیم والیبال نزاجا پس از قهرمانی در سری B لیگ یک مردان؛ برای این قهرمانی سختی ها و زحمات زیادی کشیدیم خوشحالم بازیکنانم مزد تلاش هایشان را گرفتند.

به گزارش ریال نیوز ، صابر ریواده ، سرمربی تیم والیبال نیروی زمینی ارتش پس از قهرمانی در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور در سری B اظهار داشت؛ خداروشکر با تمام سختی‌ها این فصل برای تیمم خیلی خوب تمام شد. در بازی فینال ابتدا بازیکنانم دو ست را واگذار کردند و سپس بازگشت رویایی به بازی داشتند چرا که در سه ست پیاپی تیم بسیار خوب و قابل احترام شهرداری آزاد شهر را شکست دادند و با نتیجه ۳ بر ۲ قهرمان شدند.

وی افزود؛ خوشحالم لیگ با تنها یک شکست و کسب شانزده پیروزی با قهرمانی تیم نزاجا به پایان رسید و شرمنده مدیران باشگاه نشدم امیدوارم در لیگ یک سری A حضوری شایسته داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال نزاجا در ادامه ضمن تشکر از مدیران و مسئولان باشگاه نیروی زمینی ارتش بیان کرد؛ باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا یکی از ریشه دار ترین باشگاه‌های ورزشی ایران می باشد که خوشبختانه امروزه در راس آن سرهنگ چنگیز مسیب زاده قرار گرفته است کسی که بیش از ۱۵ سال در ترکیب تیم ملی تیراندازی کشورمان حضور داشته و بخوبی با مشکلات و دغدغه ورزشکاران آشنا است همانطور که خانواده والیبال می‌دانند او به همراه سرهنگ‌ موسی بختیاری جانشین و سرگرد فردین بختیاری ریاست دایره مسابقات و هیات های ورزشی نیروی زمینی در تمامی بازی های خانگی، نیمه نهایی و فینال با حضور در سالن محل مسابقه تا آخرین لحظه تیم را حمایت و تشویق می‌کردند که همین وجود پرمهرشان باعث ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف برای تمامی تیم بود. بازهم خداروشاکرم که با کسب مقام قهرمانی گوشه‌ای از محبت های عزیزان را جبران کردیم.

ریواده در در پایان تصریح کرد؛ بازیکنانم شایستگی حضور در فینال را داشتند از ابتدا فصل هدفمان صعود به فینال لیگ بود‌ و برای این قهرمانی سختی ها و زحمات زیادی کشیدیم، مزد تلاش هایمان را گرفتیم از تمامی مسئولین برگزاری، عوامل اجرائی، داوران، مربیان، ناظران، بازیکنان و مسئولان زحمتکش فدراسیون به جهت برگزاری هرچه شایسته لیگ یک والیبال باشگاه‌های کشور تقدیر و تشکر میکنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا