هیچ توجیهی برای برطرف نشدن مشکلات صنعتگران وجود ندارد

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: مدیران استان قزوین اراده لازم برای همراهی با صنعتگران را دارند و این موضوع مورد تایید تولیدکنندگان هم می باشد و این تعامل سازنده باعث شده شاهد اتفاقات خوب در صنعت استان باشیم .

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی ، استاندار قزوین روز سه شنبه در نشست با اعضای هیئت مدیره انجمن فولاد و صنایع فلزی استان قزوین اظهار داشت: صنعت فولاد به عنوان یکی از صنایع مادر به حساب می آید و این صنعت در کشور هم از وضعیت مطلوبی برخوردار است و ایران به عنوان یکی از کشورهای بارز در سطح دنیا محسوب می شود.

وی افزود: در حوزه فولاد، استان قزوین هم از وضعیت خوبی برخوردار است و صنعت فولاد جزو صنایع موفق استان به حساب می آید و در حوزه فعالیت های اقتصادی، صادرات و مسئولیت های اجتماعی همواره این صنعت پیشگام بوده است.

اعلایی در پاسخ به دغدغه ها و مشکلات فولادگران استان قزوین اضافه کرد: برخی از این مشکلات ابعاد ملی دارند که با انسجام مجموعه مدیریتی استان و انجمن فولاد می توان آنها را در سطح ملی پیگیری کرد و مجموعه مدیریتی استان آمادگی تعامل و همکاری با انجمن فولاد و صنایع فلزی را دارد.

استاندار قزوین اظهار داشت: مدیران استان قزوین اراده لازم برای همراهی با صنعتگران دارند و این موضوع مورد تایید تولیدکنندگان هم می باشد، در همین راستا مدیران استان آماده برطرف کردن مشکلات احتمالی صنعتگران می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا