وضعیت قرمز بورس سبز شد!

به گزارش ریال نیوز، شاخص کل بورس در روز شنبه با ۲۱ هزار و ۲۳۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۶۶ هزار واحد را ثبت کرد. در این روز شاخص کل با معیار هم وزن نیز صعودی بود و با ۲۳۰۳ واحد افزایش به رقم ۳۸۳ هزار و ۵۷۸ واحد رسید. در روز شنبه شاخص کل فرابورس روندی نزولی داشت و با پنج واحد کاهش در رقم ۱۶ هزار و ۶۴۱ واحد ایستاد.

شاخص کل بورس در روز یکشنبه حرکتی پرنوسان داشت و در نهایت با ۷۶۸۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۵۸ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۸۸۸ واحد کاهش یافت و به رقم ۳۸۲ هزار و ۶۸۴ واحد رسید.

شاخص کل فرابورس هم در این روز منفی بود و با ۱۶۱ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۴۷۹ واحد را ثبت کرد.

عمر چراغ قرمز بورس زیاد نبود و در روز دوشنبه شاخص کل بورس با ۱۶ هزار و ۶۹۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحد را ثبت کرد.

شاخص کل با معیار هم وزن نیز در روز دوشنبه ۴۹۲۳ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۸۷ هزار و ۶۱۴ واحد رسید. شاخص کل فرابورس هم در این روز با ۲۰۷ واحد افزایش به رقم ۱۶ هزار و ۶۸۲ واحد رسید.

در روز سه‌شنبه شاخص کل روندی نزولی و شاخص کل با معیار هم وزن روندی صعودی داشت به طوری که شاخص کل با ۱۸ هزار و ۵۹۷ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۵۶ هزار واحد را ثبت کرد در حالی که شاخص کل با معیار هم وزن ۲۹۶۳ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۹۰ هزار و ۵۷۰ واحد رسید.

شاخص کل فرابورس هم در روز سه‌شنبه ۲۸ واحد افزایش یافت و رقم ۱۶ هزار و ۶۹۸ واحد را ثبت کرد.

در نهایت در روز چهارشنبه که آخرین روز معاملاتی هفته جاری بود بورس مجددا سبزپوش شد و با ۱۰ هزار و ۶۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد را ثبت کرد.

شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۴۵۵۱ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۹۵ هزار و ۱۲۹ واحد رسید. در این روز شاخص کل فرابورس نیز با ۲۵۲ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۹۵۱ واحد را ثبت کرد.

این مباحث در حالی مطرح می‌شود که کارشناسان براین باورند که نقدینگی دوباره وارد بازار سرمایه شده و علاوه بر مسائل فنی بورس از جمله گزارش‌های شش ماهه شرکت‌ها موضوعات جهانی مانند افزایش قیمت‌های جهانی مانند نفت، متانول، پی وی سی و غیره نیز به حرکت صعودی بازار سرمایه کمک خواهد کرد تا شاخص کل این بازار در روندی آهسته و پیوسته مجددا وارد کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد طی ماه‌های آینده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا