اجرای طرح ژیمناستیک برای همه در سراسر کشور

ریال نیوز : سرپرست فدراسیون ژیمناستیک درمجمع انتخابات استان قزوین گفت : طرح ژیمناستیک برای همه، احیای فعالیت های منطقه ای، برگزاری مسابقات لیگ هنری و ترامپولینگ در الویت برنامه ها قرار دارد .

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین ،عابد حق دادی رییس فدراسیون ژیمناستیک درمجمع عمومی انتخاب رییس هیات استان گفت : خوشحالیم که یکی از قهرمانان رشته ژیمناستیک در قزوین عهده دار ریاست هیئت شده و با وجود کارشناسان و مربیان و قهرمانان متعددی که در این عرصه وجود دارد امیدواریم شاهد اعتلای این رشته و بازگشت به گذشته پر افتخار ژیمناستیک در قزوین باشیم.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک بیان کرد: در همین مدت کوتاه با برنامه ریزی مدونی که در فدراسیون صورت گرفت شاهد کسب دومین مدال نقره در مسابقات اخیر باکو بودیم و فردا نیز در فینال امیدواریم اتفاق مبارکی برای ورزشکاران رقم بخورد.

این مسئول ورزشی تصریح کرد: ورزشکاران در این رشته نشان داده اند در صورت حمایت لازم قادرند با کمترین امکانات بیشترین موفقیت را کسب کنند و این توانمندی باید مورد توجه قرار گیرد.

حق دادی یادآورشد: در چهار دوره WORLD COP در کشورهای آلمان، قطر، آذربایجان(باکو) و مصر مسابقات برگزار می شود که تلاش می کنیم با اعزام بموقع ورزشکاران بتوانیم سهیمه المپیک را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: به دلیل تاخیر در اعزام ورزشکاران به قطر به دلیل خستگی نتوانستیم مدال بگیریم اما در کشور مصر بهتر عمل خواهیم کرد و در مسابقات کسب سهیمه جهانی حتما سد شکن خواهیم بود و امیدواریم این رشته وارد رقابتهای جهانی شود.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: در صورت کسب سهمیه المپیک نگاه مردم و مسئولان نسبت به این رشته تغییر خواهد کرد و شاهد رشد و شکوفایی رشته های مختلف ژیمناستیک خواهیم بود.

وی گفت: برگزاری مسابقات یونیورسال دانشجویی در شهریور ماه از میادین خوب رقابتی است که چهار سهمیه دانشگاهی اعزام می شود و در سال جدید هم امیدواریم در اردوهای تیم ملی افراد بیشتری از قزوین امکان حضور پیدا کنند.

حق دادی اظهارداشت: اعزام جوانان به مسابقات جهانی ترکیه در فروردین ماه سال آینده از دیگر رقابت های مهم است که امیدواریم بتوانیم صاحب مدال شویمین مسئول ورزشی در ادامه گفت: در اجرای طرح « ژیمناستیک برای همه» توجه به منطقه بندی در اولویت قرار دارد و استان قزوین نیز در این عرصه می تواند الگوی موفقی را ارائه کند.

وی اظهارداشت: احیای فعالیت های منطقه ای و برگزاری مسابقات لیگ هنری ژیمناستیک و لیگ ترامپولینگ در اولویت قرار دارد و تلاش می کنیم این شانس برای همه ورزشکاران مهیا شود تا برای ورود به تیم ملی خود را محک بزنند.

حق دادی گفت: توجه به مسابقات مناطق برای ما اهمیت دارد و در قزوین هم می توانید همه شاخه های ژیمناستیک را فعال کرده و برنامه ریزی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا