پاکدل در فدراسیون هندبال انقلاب کرده است

ریال نیوز : سرهنگ چنگیز مسیب زاده گفت؛ درخشش و موفقیت های اخیر تیم‌های ملی هندبال نشان از توانمندی و برنامه ریزی دقیق مجموعه فدراسیون هندبال است.

به گزارش پایگاه خبری ریال نیوز؛ تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در مرحله برگشت پلی آف لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در خانه با حساب ۲۵ بر ۲۳ برای دومین بار متوالی ذوب آهن اصفهان را شکست داد و به فینال لیگ برتر باشگاه های ایران صعود کرد. پس از فینالیست شدن سربازان نیروی زمینی ارتش سرهنگ‌ چنگیز مسیب زاده مدیرعامل این باشگاه در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال با اشاره به موفقیت های تیم ملی هندبال در میادین بین المللی گفت؛ عملکرد یک ساله اخیر فدراسیون هندبال را اگر مورد بررسی قرار دهیم‌ متوجه خواهیم شد که چه انقلاب بزرگی در تیم های ملی رقم خورده است.

درخشش در سطح اول آسیا و صعود به مسابقات جهانی در هردو بخش اقایان و بانوان نشان از توانمندی ریاست فدراسیون هندبال و برنامه ریزی های دکتر پاکدل در فدراسیون‌ می باشد که امیدوارم این روند موفقیت آمیز امسال نیز تکرار شود.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به فینال لیگ برتر و مصاف با سپاهان اصفهان خاطر نشان کرد؛ از ابتدای فصل هدفمان تکرار عنوان قهرمانی لیگ بود و خداروشکر تا کنون به این خواسته خود رسیده‌ایم و با تمام احترامی‌که برای حریف صاحب نام خود قائل هستم امیدوارم در بازی فینال سربازان نیروی زمینی ارتش تیم سپاهان را از پیش رو بردارند و برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا