پویش ملی” به روستا برمی گردم” آغاز شد

ریال نیوز : بهره برداری از 500 طرح اشتغال حاصل از مهاجرت معکوس کارآفرینان توسط بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام رسما آغاز شد.

به گزارش ریال نیوز ، امیرحسن مدنی،‌مدیرعامل بنیاد برکت در حاشیه این افتتاحیه گفت: بنیاد برکت امسال در قالب دو پویش ملی “به روستا برمی گردم” و “برکت همدلی “،‌ایجاد اشتغال و تولید را در نقاط محروم و کم برخوردار کشور دنبال می کند.
وی افزود: پویش به روستا برمی گردم در 31 استان،‌297 شهرستان و 8035 روستا اجرا می شود که هدف آن برای امسال اجرای پنج هزار طرح اشتغال برای روستاییان مهاجرت کرده به شهرهاست.
مدنی توضیح داد: تا به حال 1200 نفر در این پویش ثبت نام کرده اند که همگی قصد بازگشت به زادگاه خود به همراه خانواده را دارند.
مدیرعامل بنیاد برکت همچنین به پویش ملی برکت همدلی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این پویش مخصوص کسانی است که می خواهند به صورت قرض الحسنه و یا بلاعوض به طرح های تولیدی و اشتغالزایی کمک کنند. این افراد می توانند با نصب اپلیکیشن از طریق شماره گیری *8900# با طرح های اشتغالزایی و فعالان این حوزه در نقاط مختلف کشور آشنا شوند و کمک های مالی خود را در اختیار افراد و طرح هاا قرار دهند.
به گفته مدنی کمک های قرض الحسنه می تواند برای مدت معنی انجام شود به طوری که پس از انقضای این مدت،‌ بنیاد برکت سرمایه خیران و نیک اندیشان را باز می گرداند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا