پیام تبریک مدیرعامل شرکت معدنی نیکان به مناسبت روز جهانی معدن

ریال نیوز : مدیر عامل شرکت معدنی “نوآوری معادن نیکان” متعلق به هلدینگ توسعه نوآوران آپادانا در روز جهانی معدن، طی پیامی ضمن تاکید بر نقش معدن‌کاران کشور در پیشرفت و شکوفایی ایران، این روز را به کارآفرینان و تلاشگران عزیز حوزه‌های معدنی تبریک گفت.

به گزارش ریال نیوز، دکتر کاظم اسماعیلی در این پیام آورده است: یکی از اصلی‌ترین پایه‌های اقتصاد در کشور  ، « معدن و صنایع معدنی» است. صنعت هر کشور در کنار معدنآن می‌تواند عمده فعالیتهای ثروت آفرینی یک جامعه را دربرگیرد و به‌طور مسلم نقشی حیاتی را در پیشرفت اقتصادی ایفا کند.

“روز جهانی معدن” فرصت مغتنمی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای معدنی و نیز فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ذیل همکاری و همراهی بخش‌های دولتی و خصوصی و البته با تکیه بر توان ملی و تولیدات داخلی صادرات محور و دانش بنیان، زمینه بهره‌برداری مناسب از فرصت‌های رشد و توسعه فراهم شود و نقش کلیدی این بخش به‌عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه یادآور گردد.

اینجانب ضمن قدردانی از همه تلاش های مجاهدانه بخش‌های تولیدی خصوصی فرارسیدن ، روزجهانی معدن را به همه‌ معدنکاران و همه بخش‌هایی که در پی ارتقاء و عظمت تولید کشورند، تبریک عرض نموده و با عنایت به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با نام سال “تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” امیدوارم با یاری پروردگار، و همکاری و یاری مدیران دولتی شاهد بهبود فضای کسب‌وکار و مانع‌زدایی از فرآیندهای اداری باشیم. دوام توفیقات این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

کاظم اسماعیلی

مدیر عامل شرکت نوآوری نیکان

لازم به ذکر است شرکت “نوآوری معادن نیکان” افتخار دارد به عنوان بزرگ‌ترین تولید‌کننده طیف وسیعی از کانی‌های ساینده صنعت سند بلاست و واتر جت، در یک فرآیند تولید کاملا علمی و صنعتی اقدام به برآورده کردن نیاز صنایع مختلف از جمله صنایع پتروشیمی و نفت، هواپیمایی، کاشی و سرامیک، شیشه، انواع صنایع فلزی، فلزکاری، فیلتراسیون، تصفیه و… کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا