پیام مدیرعامل بانک مهر ایران به مناسبت روز قرض‌الحسنه

ریال نیوز : دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در پیامی فرا رسیدن ۱۴ اسفند، روز ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه را تبریک گفت.

 

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در متن این پیام آمده است:
«خدمت کردن در بزرگترین بانک قرض‌الحسنه ایران توفیقی است که به خاطر آن خداوند متعال را شاکرم؛ بانکی که در حال حاضر به بیش از ۱۲ میلیون نفر از هموطنان عزیزمان خدمات متنوعی را ارائه می‌کند.
خوشبختانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طول بیش از ۱۴ سال فعالیت خود، به پشتوانه حمایت سهامداران، اعتماد مشتریان و با تلاش کارکنان خود توانسته توفیقات قابل تحسینی را به دست آورد.

پرداخت حدود ۱۱.۵ میلیون فقره تسهیلات قرض‌الحسنه، ارائه طرح‌های متنوع تسهیلاتی بر بستر عقد قرض‌الحسنه، حمایت از تولید داخلی، افزایش قدرت خرید مردم، توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی، صرف منابع حاصل از وجه التزام در حوزه مسئولیت اجتماعی و عام‌المنفعه برای نخستین بار در سطح کشور، ارائه خدمات بانکی به‌صورت غیرحضوری، دست‌یابی به پایین‌ترین نرخ مطالبات به مصارف، کسب دو موفقیت بین‌المللی و… گوشه‌ای از کارنامه پرافتخار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

جای خرسندی است که به پیشنهاد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و با تصویب شورای فرهنگ عمومی، روز ۱۴ اسفند به نام مبارک قرض‌الحسنه مزین شده و هر سال این روز با عنوان «ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه» گرامی داشته می‌‌شود.

شخصاً فرا رسیدن این روز را به همه هموطنان عزیز به‌ویژه مشتریان و کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم بیش از پیش شاهد توسعه قرض‌الحسنه در جامعه اسلامی باشیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا