پیام نوروزی رئیس سازمان برنامه استان تهران

ریال نیوز : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در پیامی، طلیعه قرن جدید و نوروز ۱۴۰۱ را به مردم شریف استان تهران تبریک گفت.

به گزارش ریال نیوز، «علاءالدین ازوجی» در این پیام گفت: به نام یگانه هستی بخش، آغاز می‌کنیم سالی دیگر را در طلب احوالی دیگر؛  برتر از آنچه در آن به سر بردیم. به نیکی می توان از طبیعت آموخت سّر «نوشدن» را و اینک مجالی برای پویایی مهیا شده تا از ردای گذشته به درآییم و پر تکاپو با تکیه بر توانمندی‌ها و استمداد از آن قادر لایزال، اهتمام خویش بر تحقق آن چیزی نهیم که شایسته سرشت الهی ماست. پس سَر بندگی بر آستان رفیعش می ساییم و خاضعانه حالی نو و روزگاری نو را از او می‌طلبیم.

وی در این پیام افزود: فرارسیدن نوروز که مقارن با «شعبان المعظم»، بهار معنویت و ماه نور شده را به شما مردم عزیز استان تهران تبریک می‌گویم و سالی سرشار از برکت، معنویت و سلامتی را برای شما بزرگواران و مردم شریف ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در بخش دیگری از این پیام آورده است: در سالی که گذشت تمامی تلاش و کوشش خدمتگزاران شما مردم در این سازمان دستیابی به اهداف تعیین شده «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» برای رونق تولید و ایجاد اشتغال بود که منابع استان در این مدار قرار گرفت و در سال  پیش‌رو که توسط مقام معظم رهبری سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» نام گرفته است با یاری خداوند متعال و همت دولتمردان پرتلاش، این مسیر روشن ادامه خواهد یافت.

رجاء واثق دارم، تنگناهای معیشتی ناشی از تحریم های ظالمانه و دشواری‌های روزهای تلخ همه‌گیری بیماری کرونا که با حماسه ماندگار غیورمردان و شیرزنان حوزه سلامت‌ کاسته شد به خاطره ها می پیوندد و به دعای حضرت ولی الله الاعظم (عج) و برکت خون شهدای عزیزمان، روزهای روشنی را برای مردم ایران زمین علی الخصوص شهروندان (روستایی و شهری) استان تهران با همت و تلاش دولت سیزدهم، در پیش خواهیم داشت. ان‌شاالله
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا