چهارمین نمایشگاه بین المللی ورزش ۲۱ دی ماه برگزار می شود

ریال نیوز : مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی ورزش و محصولات نوین و تجهیزات وابسته گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه ایجاد بستری لازم برای آشنایی با محصولات داخلی است.

به گزارش ریال نیوز، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش، محصولات نوین و تجهیزات وابسته 21 تا 24 دی در محل نمایشگاه‌ها بین‌المللی شهر آفتاب و با محوریت انجمن صنعت و ورزش برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه جدیدترین فناوری‌ها، تولیدات و خدمات در حوزه صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی معرفی و ارائه می‌شود.

وحید طیبی‌نژاد مدیر اجرایی نمایشگاه ورزش ومحصولات نوین، تجهیزات وابسته در خصوص برگزاری نمایشگاه گفت: چهارمین نمایشگاه بین المللی ورزش محصولات و تجهیزات ورزشی همانند سال گذشته امسال هم برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه بستری لازم برای آشنایی با تولیدات داخلی و آخرین فناوری محصولات ورزشی است تا تبادل اطلاعات خوبی در حوزه تجهیزات ورزشی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اولین گامی که برای ایجاد این نمایشگاه انجام دادیم این بود که مکان برگزاری این رویداد در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب انتقال دادیم تا شرایط بازدید برای عموم مردم تسهیل شود. در نمایشگاه امسال بیش از هشتاد شرکت داخلی داریم. تعداد برندهای ورزشی از شرکت‌ها بیشتر هستند که اکثریت شرکت کننده‌ها از قدرت‌های بازار هستند. هدف نشان دادن توانمندی در تولیدات داخلی است تا بتوانیم پلی باشیم برای صادرات کالاهای ورزشی به کشورهای خاورمیانه و آسیا. امیدواریم در حوزه صادرات هم پیش قدم باشیم.

مدیر نمایشگاه محصولات و تجهیزات ورزشی افزود: در نمایشگاه امسال به خاطر محدویت‌های کرونایی نتوانستیم از حضور هیئت‌های خارجی در این نمایشگاه بهره ببریم و پس از پایان اپیدمی فراگیری کرونا و تحریم‌های ظالمانه امیدواریم در سال آینده شاهد رونق اقتصادی در این حوزه باشیم.

 حسن محمدلو رئیس صنعت ورزش نیز در این باره گفت: صنعت ورزش از پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود و یکی از این اهداف ایجاد رویدادهای ورزشی است، چه به لحاظ تورنمنت‌های ورزشی و چه به لحاظ رویدادهای تجاری و نمایشگاهی که هر دو اینها منجر به ارتقای صنعت ورزش کشور می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه به تصویر کشیدن تولیدات داخلی است. در گذشته یکسری مشکلات و موانع بر سر راه رونق صنعت اقتصاد ورزش بود و زمانی که پیشنهاد برگزاری نمایشگاه‌های فی مابین بین کشورهای خارجی مطرح بود این زنجیره کامل نبود. انجمن صنعت ورزش با ایجاد میز خدمت در وزارت ورزش و مشاوره در این خصوص برای از بین بردن موانع صنعت اقتصاد ورزش هر کمکی را انجام خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 20 =

دکمه بازگشت به بالا