چینی مقصود با حمایت بانک ملی رونق گرفت

ریال نیوز : بانک ملی ایران همواره پشتیبان و حامی بخش تولید بوده و شرکت های متعددی از صنایع مختلف با استفاده از تسهیلات این بانک توانسته اند به ایجاد و توسعه فعالیت های خود بپردازند. بر همین اساس مجتمع تولیدی چینی مقصود از جمله شرکت های است که توانسته است با پشتیبانی ها و حمایت های بانک ملی ایران به رونق و گسترش در تولید بازگردد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مجتمع تولیدی چینی مقصود با مشارکت و سرمایه گذاری بانک ملی ایران با ظرفیت اسمی سالیانه 3000 تن در اسفندماه 1373 افتتاح شد و در حال حاضر معتبرترین برند تولید چینی در کشور است که محصولات متنوع خود را با کیفیت و منطبق با استانداردهای جهانی تولید می کند.

این مجتمع تولیدی در کنار مشکلات فراوان طی سال های اخیر با حمایت های بعمل آمده و با استفاده از ظرفیت های موجود و همچنین تمرکز بر تولید با کیفیت و متنوع کالا توانست در طی یک دوره 17 ماهه بر مدار رونق تولید برگردد.

مهدی ایمانی، مدیرعامل مجتمع تولیدی چینی مقصود با بیان این که کمک های همه جانبه بانک ملی ایران به این مجتمع زمینه توسعه و رونق تولید را مجدد فراهم کرده است، افزود: همزمان با جذب نیروهای متعهد و باتجربه و اجرای مدیریت هزینه ها، اصلاح تجهیزات تولیدی، تغییرات در ساختار بازرگانی و تغییر در نحوه برخورد با مشتری و کیفیت محصولات و بسته بندی و از همه مهمتر حمایت های بی دریغ و همه جانبه بانک ملی ایران موجب شد امروز محصولات تولیدی این مجتمع با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی صادر شود.

وی با تمرکز بیشتر بر صادارت ادامه می دهد: با توجه به اصلاح ساختار قیمت تمام شده و کنترل هزینه ها بیشترین صادرات به کشورهای اوراسیا و بخشی از اروپا صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا