کارخانه کاغذ سنگی شاهرود پذیرای وزیر صنعت

ریال نیوز : سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر یک روزه خود به شاهرود به عنوان نماینده معین رییس جمهوری از کارخانه در حال ساخت تولید کاغذ از سنگ آهک این شهرستان باردید کرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از شاتا، کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک متعلق به شرکت معدنی نوظهور شاهرود، چهارمین مقصد بازدیدهای صنعتی امروز فاطمی امین در سفر به شاهرود بود.

وی در این بازدید، موانع و مشکلات موجود بر سر بهره‌برداری از این واحد تولیدی را بررسی کرد.

این کارخانه با ظرفیت اشتغالزایی ۵۰۰ نفر در نزدیکی کارخانه فولاد شاهرود در حال ساخت است.

به گفته مدیرعامل کارخانه، این صنعت در خط تولید خود به آب نیاز ندارد و به همین دلیل به‌عنوان صنعت سبز در دنیا شناخته‌ می شود.

همچنین آهک به عنوان ماده اولیه مورد نیاز این واحد تولیدی در استان سمنان به فراوانی موجود است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر به شاهرود در نشست شورای اداری این شهرستان شرکت خواهد کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری و هیات همراه امروز پنجشنبه از فرودگاه سمنان وارد استان شد.

گفتنی است اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی امروز به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کرده اند تا ضمن بازدید از واحدها و طرح های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستانها آشنا شوند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کنند.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از رییس جمهوری به شهرستان شاهرود سفر کرده است و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از شب گذشته از چند طرح عمرانی در شهرستان سمنان بازدید کرده است و چند بازدید دیگر در برنامه دارد. سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز اکنون از چند طرح تاریخی و سرمایه گذاری گردشگری در شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر بازدید می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا