کشاورزی قزوین ۴ سال بدون یک اشتباه به نقطه اوج رسید

ریال نیوز : رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: استان قزوین در بخش کشاورزی جزء چهار تا پنج استان برتر کشور است و نه تنها تولید در شرایط سخت متوقف نشد؛ بلکه رو به رشد هم بود و با تمام حاشیه‌ها با اخلاق ایستادیم و حتی یک حاشیه را هم تجربه نکردیم.

به گزارش ریال نیوز، فاطمه خمسه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی که صبح امروز دوشنبه ۲۷ دی ماه در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: از سال ۹۶ آرامش، پویایی، امنیت، افزایش و پایداری تولید سرلوحه جهادکشاورزی قرار گرفت.

وی افزود: جهاد کشاورزی نسبت به تمام دستگاه‌ها جایگاه بسیار ویژه‌ای را در استان کسب کرده و یک بار دیگر خود را به رخ استان و کشور کشید و وزیر جهاد کشاورزی نیز این موضوع را بارها تکرار کرده است.

رئیس سابق جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: امروز شاهد اوج بخش کشاورزی استان هستیم، تولید شیر و تخم مرغ و مرغ در استان سابقه نداشته و شاهد مازاد گوشت قرمز بودیم و با تمام از تولید حمایت شده است.

وی بیان کرد: بیش از سه هزار میلیارد تومان جذب سرمایه ارزان قیمت را داشتیم، چرا که بازگشت واحدهای نیمه راکد بر چرخه تولید را باور داشتیم.

خمسه افزود: طی دو سالی که با چالش پروتئین در کشور مواجه بودیم با همت تولیدکنندگان استان و حمایت‌های جهاد کشاورزی، در قزوین با چالش مواجه نشدیم.

وی ادامه داد: طی این چهار سال سعی شد حتی یک تصمیم اشتباه نداشته باشیم که به ضرر کشاورزی استان تمام شود و خوشحالم که این چهار سال را با همفکری و همدلی تمام همکاران به این نقطه رسیدیم.

خمسه بیان کرد: سال ۱۴۰۱ قزوین انقلاب گلخانه‌ها را خواهد داشت، در بخش غلات هیچ سالی سیلوهای استان خالی نماند و خود ما در جاده‌ها می‌ایستادیم تا گندم از استان خارج نشود و سفره‌های مردم استان با کمبود مواجه نشود.

رییس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان از همراهی معاونان، مدیران و تمام همکاران مجموعه جهاد کشاورزی تقدیر و تشکر کرد و گفت: در مقابل این همدلی‌ها و همراهی‌ها سر تعظیم فرود می‌آوردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا