کنفرانس بين‌المللي مديريت دانش، بلاکچين و اقتصاد

به گزارش ریال نیوز، دکتر پيمان اخوان رييس انجمن علمي مديريت دانش ايران با اعلام اين خبر گفت: اين کنفرانس بدنبال ايجاد زمينه مناسب براي همکاري، تبادل نظر و انتقال تجربيات و دستاوردهاي علمي و عملي اساتيد و پژوهشگران حوزه هاي مديريت دانش محور، فناوري بلاکچين و اقتصاد مي باشد.
وي ارائه راهکارهاي نوين براي پيشبرد صنعت کشور با استفاده از فناوريهاي جديد و بخصوص فناوري بلاکچين، و معرفي مديريت دانش محور براي اداره هر چه بهتر سازمانها و همچنين تبادل نظر در خصوص فرصتهاي اقتصادي پيش رو با استفاده از فناوري زنجيره بلوک را از ديگر اهداف برگزاري اين همايش عنوان کرد.
دکتر پيمان اخوان تصريح کرد: معماري مديريت دانش در سطح ملي و سازماني، کارکرد بلاکچين در صنعت، اقتصاد دانش‌بنيان، فناوري بلاکچين، و رمز ارزها و تاثير آنها در ابعاد مختلف اقتصاد از محورهاي اصلي اين همايش است که بخصوص در پنلهاي تخصصي کنفرانس به آنها پرداخته خواهد شد.
وي تاکيد کرد: با توجه به مجوزهاي اخذ شده از وزارت علوم و پايگاه استنادي جهان اسلام (آي اس سي) تمامي مقالات پذيرفته شده در اين کنفرانس‌داراي امتياز علمي بوده و مقالات منتخب، در ويژه نامه يکي از مجلات معتبر کشور به چاپ خواهند رسيد. همچنين تيم فني کنفرانس در تلاش است تا گواهي هاي کنفرانس را بر روي بلاکچين اتريوم ارايه نمايد که در نوع خود نوآوري جذابي براي فعالان اين عرصه خواهد بود.
نخستين کنفرانس بين المللي مديريت دانش، بلاکچين و اقتصاد ۲۲ آبان ۱۳۹۸ در تهران برگزار مي‌شود. “مالکيت معنوي و مديريت دانش، ماينينگ، بلاکچين در مديريت شهري، بلاکچين در زنجيره تامين، بلاکچين در صنعت بانکداري، بلاکچين در صنعت نفت، اکسچنج و کريپتوکارنسي و فينتک” عناوين پنل‌هاي تخصصي اين کنفرانس هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =

دکمه بازگشت به بالا