کیش الگوی هوشمند سازی شود

ریال نیوز : مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، گفت: جزیره کیش باید در همه حوزه های فناوری، فرهنگی، شهر هوشمند و شفافیت الگوی سایر مناطق پیشرفته کشور باشد.

به گزارش ریال نیوز، سعید محمد در جلسه شورای معاونان سازمان منطقه آزاد کیش، پیشرفت این جزیره را بر شش محور اساسی استوار دانست و افزود: کیش باید در پیاده سازی الگوهای فرهنگی و اجتماعی، شهر هوشمند، نسل سوم خدمات مالی، بانک های آفشور، بورس بین الملل و ساماندهی ارز دیجیتال و رمزارزها، الگوسازی برنامه های گردشگری، جذب تکنولوژی و فناوری های نوین و شفافیت و عدالت نسبت به سایر مناطق آزاد کشور پیشرو باشد.

وی در ادامه از همه مدیران این منطقه خواست برای محورهای ابلاغی این جلسه مجموعه برنامه مدون داشته باشند و در جلسه بعدی شورای معاونان طرح های خویش را ارائه داده و دفاع کنند.

مشاور رییس جمهور، از ریاست محترم جمهوری که در اولین جلسه شورای عالی مناطق آزاد کشور بر اجرای تمام و کمال ماده 65 قانون احکام دائمی توسعه کشور اهتمام ویژه ای داشتند، تشکر کرد.

سعید محمد با اشاره به دیدارهای مردمی و سرزده رئیس جمهور تصریح کرد: آنان که حضور حجت الاسلام رئیسی در بین مردم و سفرهای استانی را تبلیغاتی می دانند، از سیره امام در خصوص نحوه مواجهه با مردم به دور دانست.

وی، به مدیران مناطق آزاد توصیه کرد از این منش رئیس جمهور در تکریم و گفتگوی چهره به چهره با مردم الگوبرداری کنند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در پایان از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به دلیل توجه ویژه وی نسبت به برگزاری جلسات ملاقات مردمی، بازدید از نقاط مختلف جزیره و دیدار چهره به چهره با مردم نیز تشکر کرد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 14 =

دکمه بازگشت به بالا