لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست شد

ریال نیوز : ” محمود لیائی ” با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به عنوان مدیرعامل شرکت ملی پست منصوب شد.

به گزارش ریال نیوز، عیسی زارع‌پور ضمن تقدیر و تشکر از رمضانعلی سبحانی‌فر، طی حکمی محمود لیائی را به سمت «معاون وزیر و رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست» منصوب کرد.

بر اساس این حکم، مأموریت ویژه «محمود لیائی» در دوره مسئولیت تحول در پست و تحقق پست هوشمند با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، ارتقای کیفیت خدمات و توسعه خدمات نوین پستی، ارتقای زیرساخت‌های شبکه پستی کشور و افزایش بهره‌وری شرکت، ارتقای سطح معیشت، منزلت و رضایت‌مندی کارکنان تلاشگر شرکت ملی پست، افزایش رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پستی، ارتقای جایگاه پست جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین‌المللی است.

بیوگرافی محمود لیائی
محمود لیائی دارای مدرک دکترای مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شانگهای چین، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی است.

لیائی، هم‌اکنون محقق پسادکتری در رشته مدیریت کسب و کار در دانشگاه تربیت مدرس است. وی بیش از ۲۶ سال سابقه مدیریت در سطوح مختلف را در کارنامه خود دارد.

معاون وزیر و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت صنایع و معادن، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر ستاد حمایت از تولید داخل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نایب رئیس هیئت‌مدیره شرکت دولتی نیمه‌هادی عماد، نایب رئیس هیئت‌مدیره شرکت دولتی گسترش انفورماتیک ایران، مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنایع و معادن و مدیرکل دفتر صنایع فلزی، برق و فناوری اطلاعات وزارت صنایع و معادن از مهم‌ترین مسئولیت‌های وی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا