۲۴ ایده نوآورانه کسب و کار در نخستین هم آفرینی قشم

ریال نیوز : سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از خلق و تولد 24 ایده نوآورانه در حوزه توسعه کسب و کارهای محلی و فرهنگی در نخستین هم‌آفرینی جزیره قشم خبر داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه ازاد قشم، حجت الاسلام سعید آخوندی با اعلام این خبر گفت: هم‌آفرینی قشم با هدف نوآوری در عرضه محصول یا خدمات گردشگری، فرهنگی و اجتماعی منطبق بر فرهنگ بومی جزیره شکل گرفته است.

وی ادامه داد: از اهداف اصلی این هم‌آفرینی، گردهمایی و تعامل گروه‌های مختلفی از شهروندان در حوزه‌های مختلف است تا بتوانند تجارب خود را با یکدیگر به اشتراک بگذراند و در توسعه جزیره قشم سهیم باشند.

به گفته حجت‌الاسلام آخوندی، هم آفرینی‌های قشم متشکل از کارگاه های آنلاین و رویدادهای حضوری محل دیدار و گفت‌وگوی جوانان بااستعداد و نخبه جزیره و تعامل با مسوولان برای اجرایی کردن ایده‌های نوآورانه است.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در نخستین رویداد ۲۴ ایده نوآورانه از طرف جوانان جزیره به عرصه ظهور رسید.

وی تصریح کرد: این ایده‌ها عمدتا در راستای توسعه میراث گرانقدر صنایع دستی جزیره، خدمات گردشگری، تفریحی و اقامتی و ارتقای خدمات الکترونیک و مجازی گردشگری قرار دارند.

حجت‌الاسلام آخوندی یادآور شد: براساس دستورات رییس محترم هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، هدف نخست ما توسعه حوزه فرهنگی و گردشگری با استفاده از مشارکت فعال جامعه محلی می‌باشد و هم‌آفرینی این فرصت را فراهم می‌کند.

به گفته وی، هم‌آفرینی جزیره قشم در ابتدای راه قرار دارد و با امتداد این مسیر و برگزاری رویدادهای متوالی آینده روشنی در انتظار جزیره خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا