آمادگی قشم برای برگزاری مسابقات دوچرخه سواری

ریال نیوز : مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران از آمادگی قشم برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی دوچرخه سواری خبر داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، دکتر افشار فتح الهی در این دیدار که بعد از برگزاری اردوی 10 روزه تیم های ملی مردان و زنان دوچرخه سواری کشورمان در جزیره قشم برگزار شد با تقدیر از افتخارآفرینی تیم های ملی برای کشور در صحنه های بین الملی گفت: یکی از برنامه های مهم سازمان منطقه آزاد قشم میزبانی از اردوی تیم های ملی ورزشی و برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در جزیره قشم است تا بیش از پیش این افتخارات نصیب کشور عزیزمان شود.

وی با استقبال و ابراز خوشوقتی از حضور ورزشکاران و قهرمانان تیم های ملی در جزیره قشم افزود: این حضور احساس خوشایندی هم در مردم این جزیره ایجاد می کند که این موضوع برای ما بسیار مهم و اساسی است.

براساس این گزارش رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری نیز در این دیدار از میزبانی و مهمان نوازی سازمان منطقه آزاد قشم در طول برگزاری اردوی تیم های ملی مردان و زنان دوچرخه سواری قدردانی و برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی دوچرخه سواری در جزیره قشم اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است ؛ در این دیدار فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون دوچرخه سواری، سعید فقیه سرپرست اردوی تیم های ملی زنان و مردان دوچرخه سواری، محمود پراش سرمربی و دلارام ذاکرانی مربی تیم های ملی دوچرخه سواری نیز از حمایت ها و مساعدت های سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از اردوی این تیم ها در جزیره قشم تشکر کردند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 16 =

دکمه بازگشت به بالا