۹۸ خدمات بانکی غیرحضوری است

ریال نیوز : معاون فناوری بانک مرکزی اعلام کرد: هم اکنون حدود ۹۷ تا ۹۸ درصد از خدمات بانکداری کشور به صورت غیرحضوری ارائه می شود. اما باید تلاش کنیم دو – سه درصد باقیمانده هم به صورت غیرحضوری ارائه شود.

به گزارش ریال نیوز ، مهران محرمیان در مراسم رونمایی از محصولات فناورانه بانک پارسیان، مهمترین معیار ارزیابی بانک‌ها را در دسترس بودن برای مشتریان دانست و اظهار کرد: مردم سرویس بانک را می‌بینند و بانک را به خاطر سرویس‌هایی که ارائه می‌کنند، انتخاب می‌کنند و هر چه بتوانیم محصولات را به سمت غیرحضوری شدن ببریم موفق خواهیم بود.

وی افزود: یکی از حوزه هایی که در بخش غیرحضوری اجرایی شد چک دیجیتال بود که یکی از سنتی ترین ابزارها را در فرهنگ غیر حضوری جای داد و بانک پارسیان به عنوان اولین بانک در جهت ایجاد چک دیجیتال قدم گذاشت.

معاون فناوری بانک مرکزی ادامه داد: در بحث تراکنش و افتتاح حساب در این سال ها عملکرد قابل قبولی داشتیم و با کشورهای توسعه یافته زیادی برابری داریم اما در برخی حوزه ها مثل تسهیلات خرد، نیازمند تغییرات اساسی هستیم. در حال حاضر ۹۸ درصد محصولات بانک ها غیر حضوری ارائه می شود که اتفاق خوبی بوده و مورد حمایت ماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا