برگزاری دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت

ریال نیوز : دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند» به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ۱۴۰۲ در تهران، مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، از جمله رویدادهای این همایش می توان به سخنرانی‌های مقامات و صاحبنظران، میزگردهای تخصصی، ارائه مقالات علمی، کارگاه‌های آموزشی، معرفی نوآوری‌های برتر در قالب جشنواره دکتر نوربخش و نمایشگاه محصولات تخصصی در صنعت پرداخت اشاره کرد. 

همچنین در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، از هم‌فکری و مشارکت صاحبنظران، اساتید و مدیران مرتبط، در قالب شوراها و کمیته‌های علمی و اجرایی بهره گرفته می شود. 

گفتنی است در این همایش ۱۴ نشست و میزگرد تخصصی در موضوعات مختلفی از جمله  دیفای، تنظیم گری و نظارت هوشمند،  امنیت و یادگیری ماشین، اعتبار سنجی، سامانه های کشف تقلب و پول دیجیتال بانک مرکزی برگزار خواهد شد. همچنین در فضای نمایشگاهی و فرصت های این رویداد حدود ۳۰ شرکت، بانک ، هلدینگ و مرکز حضور خواهند داشت.

در پایان یادآور می شود، شرکت های برگزیده در زمینه نوآوری شبکه و نظام  های پرداخت نیز در قالب جشنواره دکتر نوربخش در این همایش معرفی خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا