پیام تبریک مقامات قضایی قزوین به مناسبت روز خبرنگار

ریال نیوز : رییس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب قزوین با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشتند.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ علی شعبانی و حسین رجبی با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشتند. متن پیام به شرح ذیل است:
هفدهم مرداد ماه، که به پاسداشت خدمات ارزشمند اصحاب رسانه، به نام “روز خبرنگار” مزین شده است، یادآور تلاشگران صدیق و امینی است که رسالت خطیر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی را بر عهده دارند و همچون ناصحانی امین؛ چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه و منعکس‌کننده حقایق و وقایع هستند.

بی تردید دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت و مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صداقت و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود و اصحاب قلم به گواه تاریخ در این مهم همواره پیشرو و پیش قدم بوده و هستند.

و به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه، بسیار خطیر، حساس و سرنوشت‌ساز است؛ چنانچه امام کاظم (ع) فرموده‌اند: “قلِ الْحَقَّ وَ اِن كانَ فيهِ هَلاكُكَ فَاِنَّ فيهِ نَجاتَکَ” (حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد؛ زيرا كه نجات تو در آن است).

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت ابا عبدالله الحسین (ع)؛ یاد و خاطره شهدای والامقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی و فرارسیدن روز خبرنگار را گرامی داشته و از تلاش های ارزنده همه صاحبان قلم و اندیشه، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بویژه اصحاب رسانه استان قزوین در انعکاس اخبار و اقدامات دستگاه قضایی تقدیر و تشکر می نماییم و توفیقات روزافزون تمامی اصحاب رسانه را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال آرزومندیم.
علی شعبانی
رییس کل دادگستری استان قزوین
حسین رجبی
دادستان عمومی و انقلاب قزوین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا