پخش رادیو انتخاب از 23 بهمن آغاز می‌شود

ریال نیوز : رادیو انتخاب سکوی ویژه و انتخاباتی معاونت صدای جمهوری اسلامی با شعار صدای مردم، از موج FM ردیف 95.5 مگاهرتز، به گوش همه ایرانیان می‌رسد.

به گزارش ریال نیوز ، در آستانه ۱۱ اسفند و برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رادیو انتخاب  با شعار صدای مردم و با هدف اطلاع رسانی و امید آفرینی و نشاط افزایی در جهت افزایش مشارکت مردمی و برگزاری انتخاباتی پرشور، از دوشنبه 23 بهمن فعالیت خود را بصورت 24 ساعته آغاز می کند. 

۱۱ اسفند ۱۴۰۲ دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز را فراروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم. در شرایط کنونی و در بستر تلاش همه جانبه دشمنان بر علیه اتحاد و امنیت ملی ملت ایران، برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز «مجلس شورای اسلامی» و «مجلس خبرگان رهبری»، واجد اهمیتی مهم و اساسی است. طبعاً برگزاری این دو انتخابات هم از منظر نقش مردم در تعیین سرنوشت خود و هم از جهت مقابله با جنگ نرم و شناختی دشمن اهمیت اساسی دارد. در این فرآیند، آنچه می‌تواند ضمن خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن، افکار عمومی جامعه را برای تقویت مشارکت عمومی سوق دهد، رسانه است در این راستا، «رادیو انتخاب» با شعار صدای جمهور که از ۲۳ بهمن شروع به کار می کند به سیاق سال‌های قبل در عرصه انتخابات، راه‌اندازی می شود تا دسترسی آسان مخاطبان در پیگیری مطالب انتخاباتی را فراهم کند. «رادیو انتخاب» سکوی ویژه و انتخاباتی معاونت صدای جمهوری اسلامی است تا با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگانی کشور، دو شاخص «مشارکت» و «رقابت» مورد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات فرارو را ارتقاء دهد. 

مدیر رادیوگفت وگو رضا کوچک زاده تهمتن، مدیریت رادیو انتخاب را برعهده دارد و این رادیو بصورت ۲۴ ساعته و با حضور مردم، مسئولان وکارشناسان در حوزه‌های مختلف مرتبط با انتخابات برنامه سازی و تا پایان برگزاری انتخابات به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سامانه 30000955 جهت دریافت پیام های مخاطبان و برقراری هرگونه ارتباط با این شبکه رادیویی در اختیار علاقه مندان قرار دارد. رادیو انتخاب از موج FM ردیف 95.5 مگاهرتز به پخش می شود و همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق برنامه کاربردی ایران صدا بر روی تلفن همراه خود و همچنین پایگاه اطلاع رسانی رادیو انتخاب شنونده این رادیو باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا