76 مرکز جامع سلامت برکت در خدمت محرومان سیستان و بلوچستان

به گزارش ریال نیوز:محمد مهجوری با اعلام این خبر گفت: با افتتاح 9 مرکز جامع سلامت برکت در هفته گذشته، تعداد مراکز جامعه سلامت بنیاد برکت در استان سیستان و بلوچستان به 76 مرکز رسید.

وی در تشریح مراکز جامع سلامت افتتاح شده در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این 9 مرکز در شهرهای زهک، زابل، زاهدان، خاش و نیک شهر با اعتباری بالغ بر 135 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

معاون عمرانی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت تصریح کرد: بنیاد نسبت به ساخت 96 مرکز جامع سلامت در استان سستان و بلوچستان متعهد است که از این تعداد، 76 مرکز افتتاح شده و 9 مرکز دیگر تا بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مهجوری درباره پروژه‌های عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان توضیح داد: 485 پروژه شامل مدرسه، راه، پل، مرکز جامع سلامت، خانه بهداشت، کتاب‌خانه، دارالقرآن، خانه عالم، حوزه علمیه و غیره را در استان سیستان و بلوچستان در دست اقدام داریم که 312 پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای 485 پروژه عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان یک‌هزار و 842 میلیارد ریال است.

مهجوری با اشاره به فعالیت‌های بنیاد برکت در حوزه مدرسه‌سازی در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بنیاد تا به امروز 99 مدرسه را در استان افتتاح کرده است و 19 مدرسه دیگر نیز مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته معاون عمرانی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت، این بنیاد نسبت به ساخت 174 مدرسه در استان سیستان و بلوچستان متعهد بوده است.

وی تاکید کرد: ورود بنیاد برکت به حوزه ساخت و تکمیل بیمارستان‌ها، مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت با هدف توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی، ارتقای شاخصه‌های سلامت و بهداشت و ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته است.

گفتنی است، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) 9 هزار و 371 طرح در حوزه‌های توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی، فرهنگی، سلامت و سایر خدمات را با حجم سرمایه‌گذاری 9 هزار و 569 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسانده یا در دست اقدام دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا