90 میلیارد هزینه مقابله با کرونا در خوزستان و ماهشهر

به گزارش ریال نیوز، جعفر ربیعی مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس در مراسم اهدای ۱۴۱ دستگاه کمک تنفسی ونتیلاتور ویژه بیماران کرونایی از سوی وزارت نفت به بیمارستان‌های مناطق محروم کشور گفت: صنعت پتروشیمی در دو بعدی درگیر کرونا شده است، بعد اول شامل ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکت های پتروشیمی می شود.

او ادامه داد:در حال حاضر ۹۰ میلیارد تومان در خوزستان و ماهشهر برای مقابله با کرونا هزینه شده است و آمادگی این داریم که آب ژاول تولید و به وزارت بهداشت اهدا کنیم؛ همچنین از زمان شیوع کرونا تجهیزات مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی را تهیه کردیم.

ربیعی افزود:صنعت پتروشیمی کشور تامین لباس‌های مورد پزشکان را در اولویت کاری قرار داده است و توانسته ایم بهترین لباس را در اختیار کادر درمان قرار دهیم.

پالایشگاه فاز ۱۴ نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس اضافه کرد:خوشبختانه تا به امروز با وجود بیماری کرونا تولیدات ما در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس توقف نداشته است و دورکاری کارکنان پتروشیمی را با حفظ تولید در اولویت قرار داده ایم.با اقدام‌های انجام شده، تولید محصولات پتروشیمی نه تنها کاهش نیافته بلکه با افزایش روبه‌رو بوده است.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: تجهیز فرودگاه ها به دستگاه‌های حرارت سنج و اکسیژن سنج و تامین آب ژاول کشور توسط پتروشیمی کارون انجام شد،همچنین حمایت از دانشگاه‌های علوم پزشکی خوزستان و بوشهر،پرداخت کمک‌های نقدی، تهیه لباس کادر درمان و خرید تجهیزات بخشی از اقدامات صورت گرفته  توسط پتروشیمی خلیج فارس در دوران کرونا است.

وی افزود: بخش مهمی از تولید، صادرات و رونق اقتصادی بر عهده صنعت پتروشیمی است و برای جلوگیری از توقف چرخه تولید اقداماتی زیادی انجام شده است.

ربیعی بیان کرد: غذا برای پرسنل و کارکنان صنعت پتروشیمی به صورت بسته بندی و بهداشتی تامین می‌شود و با وجود کرونا در کشور شاهد افزایش تولید به نسبت به سال گذشته هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا