“بله نوروز آمد ” با حضور پروفسور امین

ریال نیوز : انجمن ادبی ایران و بنیاد جهانی سبزمنش با همکاری و مشارکت سرای محله ساعی در شامگاه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ به استقبال نوروز رفتند و اولین جشنواره شعر سبزمنش را برگزار کردند.

به گزارش ریال نیوز ، بانو عشرت بنی هاشمی ( شاعر و عضو‌ انجمن ادبی ایران) گفت : در این مراسم پروفسور حسن امین،دانشمند ،ادیب وفیلسوف بزرگ روزگار ما و دبیرکل علمی پژوهشی بنیاد جهانی سبزمنش و رئیس انجمن ادبی ایران ( قدیمی ترین و با سابقه ترین انجمن ادبی درکشورمان) وخانم دکتر ابراهیمی نازنین دستیار جناب پروفسورامین و عضو ارشد این بنیاد و آقای دکتر بسم الله شریفی موسس این بنیاد و دبیرکل اجرایی آن برگزار کنندگان اصلی این مراسم فرهنگی و ادبی بودند.

وی افزود : همچنین این مراسم با حضور بیش از یکصد نفر شاعر، ادیب، موسیقی دان و هنرمند با شعر خوانی، آواز و موسیقی بعداز ظهر روز گذشته ۲۰ اسفند ۴۰۲ در سرای محله ساعی به مناسبت فرارسیدن بهار ونوروز جان‌ها باشکوه فراوان برگزار شد..

یادآور می‌شود ؛ پروفسور حسن امین به عنوان عضو فعال بنیاد سبزمنش دراین جشنواره شعرخوانی کرد و لوح سپاس این بنیاد و کارت عضویت آن‌را بعنوان شاعر و نویسنده دریافت کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا