انتقاد استاندار قزوین از سرانه ورزشی استان

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: سرانه ورزشی استان با احتساب اماکن اداره ورزش، بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی پایین است و باید در آینده ای نزدیک این کمبود جبران شود.

به گزارش ریال نیوز، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه در دیدار با پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: توسعه ورزش در جامعه و افزایش قهرمانی ورزشکاران در جوامع بین المللی منجر به افزایش انگیزه در بین اقشار جامعه می شود که این مهم نشان دهنده اهمیت ورزش می باشد.

استاندار قزوین گفت: رویکرد مجموعه مدیریتی استان افزایش سرانه ورزشی در این استان است ولی باید برای تحقق این مهم مجموعه های ملی هم حمایت لازم را انجام دهند.

اعلایی اضافه کرد: خوشبختانه در استان قزوین ظرفیت بالایی در زمینه وجود واحدهای صنعتی موفق وجود دارد که باید از ظرفیت آنها برای توسعه موضوعات ورزشی استفاده کرد.

وی اظهار داشت: واحدهای تولیدی باید در زمینه احداث سالن های ورزشی و حمایت از ورزشکاران استان ورود کنند تا این واحدها رسالت اجتماعی خود  را هم محقق کنند.

استاندار قزوین گفت: استان قزوین در رشته های مختلف ورزشی از جایگاه مطلوبی برخوردار است و باید بتوان این جایگاه را روز به روز ارتقا داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا