عنوان ” تهمتن ایرانی ” به افشین مباشر رسید

ریال نیوز : فدراسیون جهانی دفاع شخصی جیتسا افشین مباشر را بعنوان ( تهمتن ایرانی ) معرفی کرد .

به گزارش ریال نیوز ، پس از رکوردزنی جهانی دکتر افشین مباشر در اعیاد قربان و غدیر ( جا به جایی تریلی های ۹۵ تُنی ) با توجّه به درخشش های پیاپی ایشان به منظور تجلیل و تقدیر از وی دکتر محمدرضا اتّحاد ( ریاست فدراسیون جهانی دفاع شخصی جیتسا ) طی حکمی رسمی ایشان را بعنوان ( تَهمتَن جهانی ) منصوب کرد.

ترجمه حکم تهمتن ایرانی بدین شرح است :

در راستای پرورش و پاسداشت فرهنگ تاریخ ایران از دیرباز نقش پهلوانان و نامداران ایرانی به عنوان قهرمان پروری در جهان مرسوم بوده است .

از حماسه جبهه و جنگ که با ارزش ترین و والاترینِ آنهاست که بگذریم در طی دَهه های گذشته هیچ گونه قهرمان پروری جهانی ای که جاودانه گردد را نداشتیم ( قهرمانی با اخلاق که نَمادِ پهلوانی با اصالت ایرانی باشد ) .

به همین منظور پس از بررسی دستاوردها و افتخار آفرینی های پیاپی حضرتعالی در عرصه ورزش از سوی فدراسیون جهانی دفاع شخصی جیتسا و سازمان جهانی بادیگاردی jitsa که متشکل از ۶۶ کشور عضو در سطح جهان میباشد عنوان ( تهمتن جهانی ) که کاملاً پاسداشت زبان پارسی هست به شما اهداء میگردد .

با احترام
ریاست فدراسیون جهانی jitsa
دکتر محمّدرضا اتّحاد

لازم به ذکر است ؛ در اواخر ماه جاری ( تیر ماه ) مراسم تجلیل و تقدیر با شکوهی از جانب فدراسیون جهانی جیتسا به میزبانی استان مازندران برای جهان پهلوان ( تهمتن ایرانی . دکتر افشین مباشر ) برگزار و در مراسم فوق احکام فوق الذکر تقدیم ایشان خواهد شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا