احداث بزرگترین فروشگاه زنجیره ای مصالح ساختمانی در تبریز

ریال نیوز : بزرگترین فروشگاه زنجیره ای تجهیزات و مصالح ساختمانی با برند ” وین کسب ” در تبریز راه‌اندازی شد.

به گزارش ریال نیوز ، دکتر تقی عابدینی، مدیرعامل شرکت تجارت نوآور سریع و بنیانگذار مجموعه هایپرهای وین کسب با اشاره به بخشی از فعالیت‌های مهم شرکت تجارت نوآور سریع(مجموعه هایپرهای وین کسب) در حوزه تجهیزات و مصالح ساختمانی افزود : این مجموعه در اواخر سال گذشته فعالیت خود را به مرکزیت تبریز و با راه‌اندازی چهار شعبه آغاز کرده و در حال انجام مقدمات لازم برای افتتاح شعب دیگر خود در تهران هستیم و شعب بزرگ این مجموعه در دیگر کلان شهرهای البرز ، مشهد ، اصفهان ،شیراز و یزد تا پایان سال آینده نیز فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

بنیانگذار مجموعه هایپرهای وین کسب با بیان این که شرکت ما در چند سال آتی به یکی از تخصصی‌ترین تامین‌کننده تجهیزات ساختمانی برای کشورهای همسایه ازجمله ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و عراق خواهد بود.

عابدینی در همین راستا ادامه داد: هدف بلندمدت ما، تبدیل شرکت به بزرگترین تامین کننده تجهیزات و مصالح ساختمانی به کشورهای خاورمیانه است.

به گفته وی، ۹۰ درصد مصالح ساختمانی در شعب این مجموعه موجود بوده و همشهریان و سازندگان می‌توانند مبلغ سفارشات خود را به شکل لیزینگ و اقساطی تا۲۴ ماه پرداخت کنند.

گفتنی است ؛ علاقمندان و سازندگان صنعت ساختمان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.winkasb.com مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا