آتش سوزی ۳ لنج تجاری در قشم

ریال نیوز : سرمایه تجار و بازرگانان به علت بی تدبیری مسئولین منطقه آزاد قشم در آتش سوخت.

به گزارش ریال نیوز ، عبدالله اسلامی، مدیرعامل موسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم با اعلام این خبر گفت : نکته قابل تامل و دردآور این که هیچ یک از مسئولین منطقه آزاد در صحنه آتش سوزی حضور پیدا نکردند و هیچ امکانات و تجهیزات و تاسیساتی برای اطفال حریق وجود ندارد .

وی با بیان این که در اردیبهشت ماه امسال دو لنج آتش گرفت و بعلت نبود امکانات دو لنج با بار تجاری کامل سوخت آقای پیغامی قول تجهیز و تامین امکانات برای رفع مشکلات اسکله را دادند تا چنین مشکلاتی تکرار نشود تصریح کرد : ولی متاسفانه نه تنها امکاناتی مهیا نشد امروز شاهد سوختن ۳ فروندلنج شدیم و همچنان هیچ امکاناتی وجود ندارد تا حریق اطفا شود و امروز هم متاسفانه نه مسئولی از منطقه آزاد حضور پیدا کرد و نه کسی پاسخگو تاجر و لنج دار هست.

گفتنی است؛ در همین راستا این فعال اقتصادی نامه ای را خطاب به دادستان قشم به شرح زیر ارسال کرد :

دادستان محترم شهرستان قشم

جناب آقای مهدوی مجد

باسلام واحترام

این چندمین دفعه است که لنج های حامل کالاهای بازرگانان و تجار جزیره طعمه حریق و سبب خسارات زیاد مالی به بازرگانان می‌شود.

اسکله تجاری که حداقل های وسایل آتش نشانی و اِستاندارد و ایمنی لازم ندارد ، با توجه به هشدارهای متعدد موسسه بازرگانان ، هیچ ترتیب اثری جهت مجهز شدن تنها اسکله باری به آتش نشانی و …. نشده است.

لذا از جنابعالی به عنوان نماینده مدعی العموم تقاضا می گردد در خصوص کم کاری و ترک فعل مدیران منطقه آزاد در این خصوص که منجر به خسارات زیاد مالی به بازرگانان شده است، پیگیری های لازم صادر نمایید.
با احترام
عبدالله اسلامی
مدیر عامل موسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − ده =

دکمه بازگشت به بالا