برگزاری اولین دورهمی عکاسان در البرز

ریال نیوز : اولین دورهمی‌ و نشست عکاسی و رونمایی‌از‌کتاب استاد ” کاوه فرزانه ” در کرج برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز ، عصر روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳به همت “شورای عکاسی”هنرهای تجسمی استان البرز، اولین دورهمی و نشست عکاسی با حضور اساتید آقایان استاد افشین بختیاراستاد محراب رجبی استاد محمود ازناوه وخانم هااستاد ستاره مجتهد سلیمانی استاد شیرین جبل عاملی وجمع کثیری از اساتید عکاسی و هنرهای تجسمی باهمراهی اعضای شورا و علاقمندان در خانه هنرمندان شهرکرج برگزار شد.

در این مراسم  پس از بحث‌های کارشناسی و مرور کارنامه  سالانه شورای عکاسی انجمن هنرهای تجسمی، مراسم رو نمایی از کتاب زنده یاد استاد “کاوه فرزانه” که اخیرا به همت خانواده ایشان منتشر شده است صورت گرفت.

شورای عکاسی انجمن هنرهای تجسمی استان البرز بیست جلد از کتاب “رقصا رقص دریا” که پژوهشی به قلم استاد فرزانه در باب مولاناست را از خانواده استاد خریداری و به اساتید برجسته هنری و خانه هنرمندان اهدا کرد.

لازم به ذکر است که استاد کاوه فرزانه متولد ۱۳۴۶ مهاباد آذربایجان غربی بوده و تحصیلات ایشان در رشته مهندسی عمران و البته علایق هنری‌شان در عکاسی و نویسندگی بوده است.

همسر مرحوم فرزانه در بخشی از سخنان خود با اشاره به خصوصیات والای انسانی استاد(عارف مسلکی، مردمداری، گشاده‌دستی، خوش‌اخلاقی، مدارا و تساهل و تسامح و…)افزود:کتاب “ترکیب بندی در عکاسی” استاد فرزانه در نیمسال اول سال جاری منتشر خواهد شد. وی افزود:آثار قلمی و هنری چاپ نشده استاد افزون بر بیست جلد می‌باشد که به تدریج با هزینه شخصی خانواده استاد منتشر خواهد شد.
گزارش : علیرضا نیاکان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا