دیدار مدیران بنیاد مسکن قزوین با فرماندار بوئین زهرا

ریال نیوز : دکتر سبحانی مدیرکل ، حجه الاسلام والمسلمین رمضانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین و مدیران بنیاد مسکن استان قزوین با ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا دیدار کردند.

به گزارش ریال نیوز ، دکتر سبحانی در این دیدار که به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن ، انجام شد اظهار کرد: تا شهریورماه سال جاری همچنین کار بازنگری طرح هادی در ۱۱۵ روستاهای نیازمند این شهرستان به انجام می رسد.

به گفته وی عملیات اجرایی طرح هادی هم اکنون در ۸۶ روستای بوئین زهرا عملیاتی شده است.

سبحانی با اشاره به این که سال گذشته برای اجرای عملیات ۱۳۷ هزار متر مربع آسفالت، سه هزار مترمربع سنگفرش و ۳۵۰ متر جدول گذاری در ۳۱ روستای بویین زهرا ۱۰۰ میلیارد ریال از محل قیر رایگان اعتبار هزینه شد، تاکید کرد: در همین سال و از محل اعتبارات ملی نیز ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستایی این شهرستان در نظر گرفته شد که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

حجه الاسلام والمسلمین رمضانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این نهاد نیز با اشاره به اهداف امام ره در تاسیس بنیاد مسکن اظهار داشت : باید با همت جمعی این نهاد و حساب ۱۰۰ امام ره تقویت و حمایت شود.

ادیب رامندی فرماندار شهرستان بویین زهرا نیز با تقدیر از نهاد یادگار امام ره گفت : کار بنیاد مسکن در تمامی جهات ارزشمند و ماندگار بوده و هست . وی خواستار بررسی دقیق تر فرایندهای کاری این نهاد به منظور هماهنگی و گسترش اقدامات اجرایی در سطح منطقه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا