کشف شکلات های خارجی قاچاق در “تاکستان”

ریال نیوز : فرمانده انتظامی تاکستان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 ، حامل 7 هزار عدد شکلات خارجی قاچاق و دستگیری یک نفر توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبرداد.

به گزارش ریال نیوز ، سرهنگ “کوروش عزیزی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس درتشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن راصادر کردند.

وی افزود:راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت، که با سرعت عمل ماموران در تعقیب و گریز صورت گرفته پس از سپری نمودن مسافتی متوقف، که در بازرسی از آن تعداد 7 هزار عدد شکلات خارجی قاچاق کشف،و یک نفر دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با بیان اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم باتشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه گفت: مبارزه با قاچاق يکي از اولويت هاي کاری و ماموريتی پليس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا