مدیرعامل شهرهای جدید تغییر کرد

ریال نیوز : با حکم وزیر راه و شهرسازی، سعید غفوری به سمت سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید منصوب و علیرضا جعفری از این مسئولیت کنار رفت.

به گزارش ریال نیوز ، مهرداد بذرپاش ـ وزیر راه و شهرسازی، امروز در حکمی سعید غفوری را به سمت معان وزیر و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید منصوب کرد. پیش از این علیرضا جعفری عهده‌دار این مسئولیت بود. علت این جابه‌جایی هنوز مشخص نیست. اما وزیر راه و شهرسازی در حکم غفوری، کلان پروژه مسکن مردم را از اولویت‌های کاری او عنوان کرده است.

امروز ساعت ۱۵ جلسه تودیع جعفری و معارفه غفوری با حضور بذرپاش برگزار می‌شود. غفوری پیش از این عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید بود. مدیرعاملی شرکت عمران شهر جدید پردیس و مدیرعاملی شرکت آزادراه تهران پردیس از دیگر مسئولیت‌های او است.

از حدود یک هفته پیش صحبت‌هایی مبنی بر جابه‌جایی در راس مدیریت شهرهای جدید شنیده می‌شد که امروز موضوع محقق شد.

در بخشی حکم صادر شده از سوی بذرپاش خطاب به غفوری آماده است: نظر به تجارب و تعهد جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت «سرپرست شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید» منصوب می‌کنم.

بهره‌گیری از ظرفیت‌های شرکت جهت تحقق اهداف کلان پروژه مسکن مردم، استفاده از جوانان و مدیران تحول‌گرا، توجه به خدمات روبنایی در شهرهای جدید از جمله اولویت‌های کاری غفوری است که وزیر راه و شهرسازی به آن تاکید کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا