واکنش خسروتاج به خبر ریال نیوز

ریال نیوز : پیرو درج مطلبی با عنوان” خبرهای تازه از پرونده خسرو تاج درباره خودروهای قاچاق،‌ وی با ارسال جوابیه ای به این مطلب واکشن نشان داد.

به گزارش ریال نیوز ، در این جوابیه آمده است:

1. دادگاه اینجانب حدود دو ساعت به طول انجامید و کل جلسه توسط دوربین‌های موجود در دادگاه ثبت و ضبط شده است و فیلم آن در اختیار دادستانی محترم دادگاه است، از همین رو در درجه اول ذکر این نکته ضروری است که رعایت انصاف و امانت در انعکاس مطالب عنوان شده در این دادگاه علاوه بر اینکه در راستای وجدان انسانی است، جزو اصول اولیه کار حرفه‌ای در عرصه خبر است. از همین رو سزاوار نیست با انعکاسی ناقص و یک طرفه، انسانی بی‌گناه را در مظان اتهام عمومی قرار دهیم.
2. اینجانب در جلسه دادگاه حدود دو ساعت در دو روز در دفاع از خود به بسیاری از ادعاهای مطرح شده، به جز مواردی که تکراری یا مرتبط با سایر همکاران بود، به صورت مستند پاسخ دادم. از همین رو انتشار بخشی از صحبت‌های اینجانب در این خبرگزاری، ظلم و غیرمنصفانه است و بایستی کل صحبت‌های مطرح شده در این جلسه به اطلاع خوانندگان رسانده شود.
3. در جلسه دادگاه به طور مبسوط به مشخصات قرارداد منعقده با شرکت «فناوران اعتماد راهبر» وابسته به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) که مسولیت امنیت سامانه ثبت سفارش خودرو را به عهده داشت، پرداختم و در تعجبم چرا مدیر عامل این شرکت در دادگاه حضور نداشت.
4. در بندهای مشخصی از قرارداد با شرکت «فناوران اعتماد راهبر» مسولیت این شرکت در امنیت سامانه ذکر و دقیقا تاکید شده برای هر نوع تخلفی بایستی پاسخگو باشد. همچنین ماده هشت این قرارداد بر نظارت کارگروهی متشکل از نماینده حراست، دفتر مقررات و صادرات سازمان توسعه تجارت ایران و سایر ادارات تاکید دارد.
5. اینجانب در جلسه دادگاه توضیح دادم کلیه ابلاغ‌ها در زمینه واردات خودرو، بلافاصله به همکاران ذی‌ربط ابلاغ و دلایل تاخیر آن توضیح داده شد.
6. حراست، نهاد رابط با دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی است و ارسال گزارشات تخلف به حراست وظیفه هر مسئولی است.
7. معاونت در جرم باید در قبال دریافت خدمات یا وجوهی باشد، بررسی سوابق اینجانب از اول انقلاب تاکنون بیانگر این است که هیچ نقطه خاکستری در سوابق حقیر پیدا نمی‌شود و اگر موردی در این زمینه وجود دارد، از رسانه‌های محترم خواهشمندم منتشر و منعکس کنند
8. لازم به ذکر است نوار جلسه دادگاه اینجانب موجود است و می‌تواند در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد و بنده نیز آمادگی دارم نکات مهم این جلسه را در جهت تنویر افکار عمومی و انعکاس صحیح دادگاه در اختیار رسانه‌ها قرار دهم.

با تشکر
مجتبی خسروتاج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا